دو سرمربی برای یک نیمکت!

کد خبر: 670334

معادله انتخاب سرمربی تیم تراکتورسازی هر روز پیچیده‌تر از قبل می‌شود و مسئولان این تیم هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: تراکتورسازی پس از جدایی امیر قلعه‌نویی از این تیم، همچنان به دنبال جایگزین این سرمربی است. تراکتورسازان برای جایگزینی قلعه‌نویی گزینه‌هایی مانند زلاتکو کرانچار، فراز کمالوند، یحیی گل‌محمدی، عبدالله ویسی و جواد نکونام داشتند.
کرانچار که قراردادش را با سپاهان تمدید کرد و فراز کمالوند هم هدایت تیم صنعت نفت آبادان را برعهده گرفت. با این حساب یحیی گل‌محمدی، عبدالله ویسی و جواد نکونام گزینه‌های هدایت تراکتورسازی شدند. کرانچار به دلیل اینکه رقم بالایی پیشنهاد داد از فهرست گزینه‌ها خط خورد.
آجورلو سپس به سراغ یحیی گل‌محمدی رفت، اما گل‌محمدی حاضر به قبول برخی شروط مسئولان باشگاه تراکتورسازی نشد تا آنها به سراغ جواد نکونام بروند. کاپیتان پیشین تیم ملی شرط‌های مسئولان باشگاه تراکتورسازی را پذیرفت و در یک قدمی نشستن روی نیمکت سرخ‌پوشان تبریزی قرار گرفت.
پس از گذشت 24 ساعت، تراکتورسازان اما به سراغ گزینه دیگر خودشان رفتند. عبدالله ویسی که سابقه قهرمانی با تیم استقلال خوزستان را در کارنامه‌اش دارد، شبانه با مسئولان باشگاه تراکتورسازی به توافق اولیه رسید. ویسی که سال خوبی را در سپاهان پشت سر نگذاشته بود، حالا اصلی‌ترین گزینه برای سرمربیگری تراکتورسازی به حساب می‌آید.
مسئولان تراکتورسازی هنوز نتوانسته‌اند بین گزینه‌های موجود به جمع‌بندی نهایی برسند. تراکتورسازان به صورت همزمان با نکونام و ویسی به توافق رسیدند، اما در عین حال، احتمال حضور یحیی گل‌محمدی را هم رد نمی‌کنند.
این معادله روزبه‌روز پیچیده‌تر از قبل می‌شود. آجورلو از طرفی نمی‌تواند هواداران و خواسته‌های آنها را نادیده بگیرد، از طرفی دیگر نیز در حال انتخاب گزینه‌ای مناسب است. گفته می‌شود حداکثر تا ابتدای هفته آینده سرمربی جدید تراکتورسازی مشخص خواهد شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها