ماشین و شهرداری هر دو در لیگ یک می‌مانند؟

کد خبر: 670402

مدیرعامل باشگاه شهرداری همدان که روز گذشته صعودش به لیگ یک مسجل شد، می گوید که سعی مسئولان تبریز بر این هست که هر دو تیم ماشین سازی و شهرداری را در لیگ حفظ کنند.

ورزش سه: حمید شاهوردی، مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز درخصوص صعود این تیم به لیگ یک به خبرنگار "" گفت: خدا را واقعا شاکریم. این صعود برای ما تاریخی بود. تا به حال سابقه نداشت تیم شهرداری تبریز با پتانسیل خود بچه های شهرداری تبریز بیاید و تیمی را مدیریت کند و به لیگ یک صعود کند. واقعا یک افتخار بزرگی برای پرسنل شهرداری تبریز و برای ما بود که واقعا 99درصد تیم مان بومی است. با خود بچه های شهرداری هماهنگ کردیم، چه از لحاظ مربی و چه بازیکن که خدا را شکر امروز توانستیم دل هواداران شهرداری تبریز را خوشحال کنیم و تیم را به لیگ دسته اول بیاوریم.
وی درخصوص حضور دو نماینده از تبریز در لیگ یک که زیر نظر شهرداری حضور دارند و منع قانونی که در این مورد وجود دارد، عنوان کرد: به هر حال جا دارد اینجا از حمایت های مدبرانه آقای نجفی تشکر کنم. به هر حال یک صحبت هایی شده است با ایشان در رابطه با تیم شهرداری تبریز یا ماشین سازی که این را انشالله محول می کنیم در زمان‌های بعدی. مقامات ارشد استان صحبت هایی را کردند که فکر می کنم ان شاالله تدبیری خوب خواهند اندیشید.
مدیرعامل شهرداری تبریز در ادامه افزود:ما سعی می کنیم ان شالله شهرداری تبریز در لیگ یک بماند حالا ببینیم به هر حال مقامات هم در هیئت مدیره و سازمان ورزش چه تصمیمی می گیرند. به هر حال امیدواریم با ارتباطی که با تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد در آن زمینه ها دارند به جمع بندی برسند. فکر می کنم تیم شهرداری مستحق این بود که بعد از بازی های سخت در لیگ دو، به لیگ یک صعود کند.
مهندس شاهوردی در پایان گفت: انشالله بتوانیم مسبب درخشش تیم شهرداری یا دیگر تیم های استان مان در لیگ برتر بشویم، ما این تیم را به خواست خدا حفظ می کنیم تا با نیرویی مضاعف بتوانیم در لیگ یک بازی کنیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها