ارتش برانکو آماده‌ى ماجراجویى

کد خبر: 670702

برانکو ایوانکوویچ روز گذشته از ماجراجویى تیمش در لیگ قهرمانان آسیا خبر داده بود.

ورزش سه: فقط یک معجزه نیاز بود تا پرسپولیسى که برخلاف دیدارهاى داخلى در آسیا متزلزل ظاهر شده بود، جواز صعود به مرحله حذفى را کسب کند و در نهایت آنها در روزى که اتفاقات عجیبى رقم خورد، توانستند از شکست الریان براى صعود سود ببرند.
برانکو ایوانکوویچ بعد از این صعود شیرین شاگردانش را با مرخصى ٤ روزه از نظر روحى آماده ادامه رقابت ها کرده و از ابتداى هفته نیز تمرینات آماده سازى سرخپوشان براى مقابله با لخویا از سر گرفته شد. هر چند بدترین خبر براى برانکو مى توانست مصدومیت و در نهایت جراحى کمال کامیابى نیا تلقى شود و او در جدال برابر حریف قطرى از استفاده از این بازیکن محروم است. با این حال او روز گذشته با اعلام اینکه تیمش را براى ماجراجویى بزرگى آماده مى کند، خبر از هدف سرخپوشان براى ادامه مسیر لیگ قهرمانان آسیا داد. جالب اینکه نگاهى به آرشیو صحبت هاى سرمربى کروات پرسپولیس در ابتداى فصل گواه به وعده کسب سه گانه توسط او مى دهد. برانکو در ابتداى فصل و در روزهایى که امیدوار به جبران ناکامى پایان فصل پانزدهم بودند عنوان کرد که تیمش را براى کسب سه جام - لیگ برتر، جام حذفى و لیگ قهرمانان آسیا- مى کند. هرچند این اظهارنظر در آن مقطع چندان از سوى او جدى گرفته نشد، با این حال تیمش توانست مقتدرانه عنوان قهرمانى لیگ برتر را از آن خود کند.
آنها اما در روزى که ٧ بازیکن خود را به دلیل حضور در تیم ملى در اختیار نداشتند با یکى از معدود تصمیمات اشتباه برانکو برابر قشقایى شیراز در جام حذفى قرار گرفته و ناباورانه حذف شدند. اما هنوز وعده سوم برانکو پابرجاست و سرخپوشان با صعود از مرحله گروهى و حضور در جمع ١٦ تیم برتر این رقابت ها فرصت خواهند داشت تا با ٥ بازى دیگر به عنوانى خارق العاده و دور از ذهن دست یابند. شاید سه گانه برانکو و وعده اش با کسب قهرمانى سوپرکاپ ایران برابر تیم قهرمان جام حذفى به ادعایش نزدیک شود. اتفاق ملموس اما انگیزه فوق العاده بازیکنان این تیم براى کسب موفقیت برابر لخویا است و آنها با روحیه اى مثال زدنى مهیاى جدال حساس و جالب توجه روز دوم خردادد. آزادى مى شوند
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها