عبداللهی: امید ابراهیمی به بازی برگشت با العین می‌رسد

کد خبر: 672058

سرپرست استقلال ضمن رد لیست‌های نقل و انتقالاتی منتشر شده درباره این تیم گفت که کار جذب بازیکنان از سوی این باشگاه بعد از مصاف با العین آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: نصرالله عبداللهی درباره آخرین شرایط استقلال پیش از مصاف با العین امارات گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. تیم به خوبی تمرین می‌کند و روحیه بازیکنان در حد بالایی قرار دارد. به جز امید ابراهیمی، سایر مصدومان به تیم برگشته اند و احتمالا مشکلی برای بازی با العین ندارند هرچند که تشخیص اینکه به میدان بروند یا نه، به عهده کادرفنی و آقای منصوریان است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا لیست‌های نقل و انتقالاتی مطرح شده در رسانه‌ها صحت دارد، بیان کرد: اصلا این لیست‌ها صحت ندارد. چند بازیکن را کادرفنی ما برای جذب تحت نظر دارد ولی با آنها صحبتی نشده و قرار است بعد از تمدید بازیکنان فعلی و گذشتن از بازی با العین وارد پروسه نقل و انتقالات شویم. همه اسامی مطرح شده تنها یک شایعه است.
سرپرست استقلال درپاسخ به این سوال که آیا امید ابراهیمی هیچ شانسی برای همراهی تیمش برابر العین ندارد، بیان کرد: امید ابراهیمی به بازی ما با العین در تهران نمی‌رسد ولی ان‌شاءالله در بازی برگشت همراه ما خواهد بود.
او در پاسخ به پرسشی درباره نورافکن و اینکه عده‌ای معتقدند با توجه به مصدومیت ابراهیمی بهتر بود این بازیکن به تیم ملی جوانان اضافه نمی‌شد، گفت: زمانی که به نورافکن اجازه اضافه شدن به تیم ملی جوانان داده شد، ابراهیمی مصدوم بود و کادرفنی به این مسئله توجه کرده بود. به هرحال تیم ملی اهمیت زیادی دارد. از طرفی ما بازیکنان خوب و جوان زیادی داریم که می‌توانند برابر العین این جای خالی را پر کنند و اینجا نقش هواداران خیلی پر رنگ است.
عبداللهی در پایان اضافه کرد: من از هواداران عزیز می‌خواهم حضور گسترده‌ای در ورزشگاه داشته باشند و با پر کردن ورزشگاه ازادی به ما کمک کنند. به هرحال العین تیم قدرتمندی است و ما باید از میزبانی خود استفاده کنیم. از هواداران می‌خواهم به هیچ وجه نارنجک و لیزر به ورزشگاه نیاورند چون در صورت رخ دادن این اتفاق، براحتی محروم می‌شویم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها