واکنش فتاحی درباره اعتصاب بازیکنان استقلال

کد خبر: 672145

مسئول مسابقات سازمان لیگ گفت: قطعا در صورت عدم حضور استقلال خوزستان در عمان جرایمی برای ما در نظر گرفته می‌شود و احتمال هر تصمیمی وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم: سعید فتاحی در خصوص عدم سفر استقلال خوزستان به عمان برای برگزاری دیدار با الهلال عربستان اظهار داشت: بازیکنان استقلال خوزستان با این اقدام اشتباه می‌کنند و قطعا ضرر آن را خودشان می‌ببینند. تیم‌های باشگاهی مانند تیم ملی نماینده فوتبال ما در لیگ قهرمانان آسیا هستند.
وی تصریح کرد: هیچ فرقی بین این تیم‌ها با تیم ملی وجود ندارد و قطعا اگر نماینده فوتبال ما در آسیا به میدان نرود با جریمه مواجه خواهد شد و فوتبال ما ضرر می‌کند.
مسئول مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه آیا احتمال برخوردهای شدیدتر غیر از جریمه مالی وجود خواهد داشت، گفت: قطعا در صورت عدم حضور این تیم جرایمی برای ما در نظر گرفته می‌شود و احتمال هر تصمیمی وجود دارد.
فتاحی در پایان در خصوص اینکه این مشکل حل خواهد شد، عنوان کرد: استاندارد خوزستان قول داده این مشکل را حل کند. ضمن اینکه تیم استقلال خوزستان اینگونه نیست که اصلا دریافتی نداشته باشد. نفت که قهرمان جام‌حذفی شد مگر مشکل نداشت؟
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها