عفیف: مقابل پرسپولیس انتظار حذف نداشتیم

کد خبر: 677941

۲ بازیکن تیم لخویای قطر شکست برابر پرسپولیس را غیرمنتظره و از روی بدشانسی عنوان کردند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزنامه الوطن قطر، علی عفیف، بازیکن تیم لخویا پس از پایان بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس که با پیروزی یک بر صفر شاگردان برانکو پایان یافت گفت: خداحافظی با لیگ قهرمانان آسیا خوشایند نیست و انتظار چنین نتیجه و اتفاقی را با توجه به نتیجه تساوی در تهران را نداشتیم.
عفیف ادامه داد: من بسیار متعجب هستیم که چرا لخویا این قدر بی‌تاثیر بازی کرد و دلیل قرار گرفتن ما در چنین فرمی را نمی‌دانم. بازی خودمان را ارائه ندادیم.
محمد تریسور، مدافع تیم لخویا هم درباره شکست برابر پرسپولیس و حذف از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را برای پیروزی و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا انجام دادیم. بدشانسی باعث شد نتوانیم به پیروزی برسیم و از این رقابت‌ها خداحافظی کردیم.
وی افزود: میل زیادی برای پیروزی و صعود داشتیم اما روز ما نبود. نتیجه ایده‌آلی کسب نکردیم و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدیم. از هواداران تیم لخویا عذرخواهی می‌کنیم و قول می‌دهیم در فصل آینده بهتر ظاهر شویم.
تیم پرسپولیس شب گذشته (سه‌شنبه) با پیروزی یک بر صفر برابر لخویا در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها