آلوز در لیست خریدهای تابستانی گواردیولا

کد خبر: 685645

یک نشریه انگلیسی ادعا کرده است که دفاع راست برزیلی یوونتوس ممکن است به سرمربی سابقش ملحق شود.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه گاردین انگلیس، پس از خداحافظی گونسالو ایگواین با دنی آلوز که منجر به انتشار شایعه جدایی این بازیکن برزیلی از یوونتوس شد، حالا اخباری از احتمال پیوستن او به منچسترسیتی به گوش می‌رسد.
گاردین ادعا کرده است که آلوز تا ملحق شدن به پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی که در بارسلونا با او افتخارات فراوانی کسب کرد، فاصله زیادی ندارد.
روز گذشته (شنبه) در گزارش‌ها آمده بود که آلوز نتوانسته نظر سران باشگاه یوونتوس را برای عقد قراردادی طولانی مدت با او جلب کند و به همین دلیل در پایان این فصل از تورین می‌رود و پیام خداحافظی ایگواین با او هم نشانه‌ای از قریب‌الوقوع بودن این اتفاق دانسته شده است.
اکنون گفته می‌شود که گواردیولا خواهان جذب بازیکن سابق بارسلوناست و به این برزیلی 34 ساله قراردادی دو ساله پیشنهاد کرده است که به موجب آن در هر فصل شش میلیون یورو حقوق خواهد گرفت.
با توجه به جدایی باکاری سانیا و گائل کلیشی از من‌سیتی، گواردیولا سعی در تقویت خط دفاعی تیمش دارد و به همین منظور خرید کایل واکر، دفاع راست تاتنهام را در دستور کار داشت، اما با توجه به 46 میلیون یورویی که تاتنهام برای فروش بازیکن انگلیسی‌اش درخواست کرده، گواردیولا به فکر خرید آلوز افتاده است. این در حالی است که باشگاه یوونتوس هم اعلام کرده است مانع رفتن آلوز نخواهد شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها