مرزبان سرمربی آلومینیوم اراک شد

کد خبر: 693260

مرزبان سرمربی فصل گذشته خونه به خونه هدایت آلومینیوم اراک را بر عهده گرفت.

ورزش سه: علیرضا مرزبان سرمربی فصل گذشته خونه به خونه که در میانه راه از این تیم جدا شده بود، از سوی باشگاه آلومینیوم اراک به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم انتخاب شد. باشگاه آلومینیوم اراک ضمن انتشار این خبر اعلام کرد که بعد از بررسی گزینه های مختف سرمربیگری و مذاکرات با برخی گزینه ها مرزبان را به عنوان سرمربی این تیم در فصل آینده معرفی خواهد کرد.
مرزبان فصل گذشته در خونه به خونه موفق به کسب سهمیه لیگ برتر نشد اما دو فصل پیش موفق شد پیکان را با کسب نتایج درخشان خیلی زود لیگ برتری کند.
همچنین در این جلسه مقرر شد آقایان محمدی و بهاری از اعضای هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک برای پیگیری های لازم به منظور تحقق بودجه مورد نظر مرزبان جلساتی را با مدیرعامل مجموعه آلومینیوم برگزار کنند.
آلومینیوم اراک از جمله تیم هایی است که سالیان زیادی در لیگ دسته یک حضور دارد اما تا به امروز طعم حضور در لیگ برتر را نچشیده است. این تیم اراکی فصل گذشته در میانه فصل نیز تغییراتی را در کادر مربی گری خود داشت و مهدی پاشازاده در میانه فصل هدایت این تیم را بر عهده گرفت اما پس از پایان فصل راهی نساجی شد تا دوباره مدیران باشگاه مجبور به انتخاب گزینه ای جدید برای نیمکت این تیم شوند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها