تارتار: شرایط اردوی ارمنستان عالی است

کد خبر: 693383

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی، گفت: با شناختی که از کی‌روش دارم تیم ما بزودی بازیکن ملی‌پوش خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: مهدی تارتار در اولین روز اردوی تیم پارس جنوبی در ارمنستان گفت: از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که تدارک این اردو را برای ما دیدند امکانات سخت‌افزاری، کیفیت زمین و همچنین اسکان بازیکنان شرایط خوبی را در ارمنستان دارد و این اردو می‌تواند به ما خیلی کمک کند.
وی افزود: ما می‌خواهیم تیم از نظر استراحت و تغذیه تحت کنترل باشد ضمن اینکه باتوجه به حضور بازیکنان از تیم‌ها مختلف تلاش می‌کنیم بحث رفاقت تیمی را افزایش دهیم و بین بازیکنان صمیمیت ایجاد شود و همه چیز تحت کنترل کادر فنی باشد.
سرمربی پارس جنوبی درمورد اینکه هدفش از این اردوی 10 روزه چیست، گفت: ما در هفته چهارم تمرینات هستیم و می‌خواهیم بازی تدارکاتی داشته باشیم وقتی پیشنهاد اردوی ارمنستان به ما رسید با توجه به آب و هوای این کشور و ارتفاعش از سطح دریا دیدیم شرایط مناسبی در این اردو فراهم است و یک بازی هم با استقلال برگزار خواهیم کرد.
تارتار درمورد اینکه چطور در بازی‌های تدارکاتی از بازی با تیم‌های بزرگی مثل استقلال واهمه‌ای ندارد،گفت: وقتی می‌خواهی بزرگ شوی باید با تیم‌های بزرگ بازی کنی، برای رسیدن به اهداف بزرگ باید تلاش کرد فضل گذشته هم که در لیگ دسته اول حضور داشتیم با تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس،‌سپاهان و پیکان بازی کردیم و نتیجه این مسابقات تدارکاتی خیلی هم پربار بود بازیکنان باید محک جدی بخورند.
وی درمورد شناختش از کی‌روش و اینکه پارس جنوبی می‌تواند بازیکن ملی‌پوش داشته باشد یا خیر گفت: من به بازیکنانم ایمان دارم و با شناختی هم که از کی‌روش دارم می‌دانم که کادر فنی به همه تیم‌ها کمک می‌کنند. به بازیکنانم گفته‌ام باید جایگاهی در جدول داشته باشیم تا نگاه‌ها به طرف ما باشد. تیم پارس جنوبی بزودی ملی خواهد داشت.
سرمربی پارس جنوبی درمورد بازسازی ورزشگاه شهر جم گفت: از همه مسئولان سیاسی و ورزشی شهر جم تشکر می‌کنم. همه آنها در موفقیت‌های تیم سهیم هستند و مسئولان شهری و استانی ما با انگیزه به تیم کمک می‌کنند امیدوارم نماینده خوبی برای استان بوشهر باشیم و از هواداران پارس جنوبی هم می‌خواهم مثل فصل گذشته در کنارمان باشند و از تیم دلسرد نشود و صبوری کنند تا به موفقیت برسیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها