معینی: در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم

کد خبر: 694217

فریدون معینی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: ما از هیچ تلاشی برای آماده سازی و به موفقیت رساندن موفقیت تیم جوانان دریغ نمی‌کنیم.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال: فریدون معینی درباره قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی 2017 هند گفت: معتقدم در گروه سختی قرار گرفته‌ایم و همین مسئله باعث می‌شود که مربیان تیم و مسئولان فدراسیون تمرکزشان روی این تیم را دو برابر کنند. همه تلاش می‌کنیم با مهیا کردن شرایطی مناسب، تیم خوبی را به جام جهانی اعزام کنیم.
وی افزود: کادر فنی تیم جوانان از هم اکنون باید تیم‌های مقابل را شناسایی کنند. آنها همچنین با نحوه بازی و راهکارهایی که در مقابل آلمان، کاستاریکا و گینه به کار بگیرد را در دستور تمرینی و کاری بازیکنان قرار دهد.
معینی با بیان اینکه تیم جوانان نیازمند برگزاری بازی‌های تدارکاتی است، تصریح کرد: برگزاری بازی‌های دوستانه باعث می‌شود که بازیکنان در شرایط مختلف تجربه کسب کنند. ما نیاز داریم با تیم‌هایی که همسطح تیم‌های همگروه‌مان هستند، بازی‌های دوستانه‌ داشته باشیم تا بتوانیم از نظر فنی و ذهنی بازیکنان را آماده کنیم. با توجه به اینکه اعضای کادر فنی در مراسم قرعه کشی با مسئولان تیم‌های انگلیس، نیجریه و مکزیک به گفت‌وگو پرداخته‌اند، بدون شک این دیدارها کمک بسزایی به ما می‌کند.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون و کمیته جوانان تا جایی که امکانات و شرایط اجازه بدهد، تیم جوانان را حمایت می‌کند. ما از هیچ تلاشی برای آماده سازی و به موفقیت رساندن این تیم دریغ نمی‌کنیم. خوشبختانه بازیکنان به صورت کامل در اختیار این تیم هستند، اما چیزی که مهم است در رده نوجوانان باید آموزش‌های فوتبال را کامل کنیم و از نظر درک بازی، به یک سطح قابل قبولی برسانیم. باید کاری کنیم که با تغییراتی که در طول این دو سال در آموزش بازیکنان به وجود آمده، بتوانیم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم و شانس خود را در رفتن به مراحل بعدی جام جهانی آزمایش کنیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها