تخلف فدراسیون در برکناری دبیرکل!

کد خبر: 694547

علیرضا اسدی در حالی از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال کنار رفته که این برکناری غیرقانونی بوده است.

خبرگزاری تسنیم: صبح امروز (شنبه) اعلام شد که محمدرضا ساکت جانشین علیرضا اسدی شده و از سوی رئیس فدراسیون فوتبال به‌عنوان سرپرست دبیرکلی انتخاب شده است، اما این موضوع که آیا اسدی استعفا کرده یا برکنار شده، اعلام نشد.
حتی در خبر سایت رسمی فدراسیون نیز اشاره‌ای به استعفای اسدی نشده است. ناصر فریاد شیران از نزدیکان علیرضا اسدی که به‌عنوان بازرس کانون مربیان نیز فعالیت می‌کند، در این باره به تسنیم گفت: من عصر امروز (شنبه) با اسدی صحبت کردم و وی تأکید کرد که به‌هیچ عنوان از سمت خود استعفا نکرده است. هیچ استعفای کتبی چه از طریق فکس، ایمیل، نامه و سایر وسایل ارتباطات جمعی از اسدی موجود نیست و من به کسی که برگه استعفای اسدی را بیاورد، 100 میلیون تومان می‌دهم!
به گزارش تسنیم، طبق اساس‌نامه فدراسیون فوتبال، در صورتی که دبیرکل فدراسیون فوتبال استعفا نکند، باید جلسه هیئت رئیسه فدراسیون تشکیل و بحث برکناری دبیرکل در آن مطرح شود. در صورت تصویب این موضوع در هیئت رئیسه، دبیرکل جای خود را به فرد دیگری می‌دهد.
با توجه به اظهارات یکی از دوستان نزدیک به دبیرکل پیشین، اسدی از سمت خود استعفا نکرده و جلسه هیئت رئیسه هم برای بررسی این موضوع تشکیل نشده است. این بدان معناست که حضور ساکت به‌عنوان سرپرست دبیرکلی، خلاف قانون است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها