حمودی: با سرویس خوب استرالیا را آزار دادیم

کد خبر: 703867

پاسور تیم ملی امید والیبال ایران گفت: در دیدار مقابل استرالیا، سرویس‌های خوبی زدیم و بعد با دفاع و توپ‌گیری آن‌ها را تحت فشار قرار دادیم.

خبرگزاری فارس: حمید حمودی در پایان دیدار دو تیم ایران و استرالیا که به پیروزی سه بر یک ایران انجامید، اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. استرالیا تیم چین را سه بر صفر شکست داده بود و با تمام توانش مقابل ایران ظاهر شده بود تا بتواند تیم ما را شکست بدهد.
وی ادامه داد: استرالیا مقابل چین تایپه تن به شکست داده بود و برای صدرنشین شدن در گروه نیاز داشت تیم ایران را شکست بدهد و برای همین هدف به میدان آمده بودند.
حمودی افزود: با آنالیز خوبی که نسبت به این تیم داشتیم، سرویس‌های خوبی زدیم و بعد با دفاع و توپ‌گیری آن‌ها را تحت فشار قرار دادیم. تغییر تاکتیک در حمله داشتیم و توانستیم در نهایت برنده میدان باشیم.
پاسور تیم ملی امید درباره دلایل واگذار کردن ست سوم به حریف، اظهار داشت: تیم استرالیا وقتی دو ست را واگذار کرد، رو به سرویس‌های ریسکی آورد و دریافت ایران را کمی با مشکل مواجه کرد. بازیکنان ایران کمی عصبی شدند اما ریکاوری کردیم و با تغییر ذهنیت در نهایت برنده میدان شدیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها