حاتمی: باید عملکرد قدرتمندتری به نمایش بگذاریم

کد خبر: 709063

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: ما در هر بازی بهتر و بهتر می‌شویم و باید در ادامه راه عملکرد قدرتمندتری به نمایش بگذاریم.

خبرگزاری تسنیم: مهران حاتمی، سرمربی تیم ملی کشورمان پس از پیروزی قاطع برابر هند در مسابقات بسکتبال کاپ آسیا اظهار داشت: همیشه مسابقه اول سختی خاص خودش را دارد و باید در آن دیدار با دقت کار کنیم. این مسابقه نیز همین‌طور بود و خوشحالم که بازیکنان تیمم توانستند شروع بسیار خوبی داشته باشند و نتیجه‌ای مناسب رقم بزنند. قطعاً ما در هر بازی بهتر و بهتر می‌شویم و باید در ادامه راه عملکرد قدرتمندتری به نمایش بگذاریم.
‏وی با بیان این مطلب که تیمش بازی به بازی پیش می‌رود، گفت: بازی با هند تمام شد و از امروز تمام کار ما پیروزی در دیدار بعدی برابر سوریه است. به هیچ چیز دیگری جز این فکر نمی‌کنیم و باید برای آن مسابقه کاملاً آماده شویم. تیم سوریه همیشه خوب بوده و برای این تورنمنت هم با قدرت وارد رقابت‌ها شده است. قطعاً مقابل سوریه کار ساده‌ای نخواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان اضافه کرد: از حامیان تیم ملی تشکر می‌کنم که پشت این بچه‌ها بودند. ما تمام تلاش‌مان این است که تیم ملی نتیجه‌ای شایسته و در اندازه بسکتبال کشورمان کسب کند. ما تیم خوبی داریم و بازی به بازی بهتر و بهتر می‌شویم.
‏حاتمی در پاسخ به این پرسش که وضعیت دیگر تیم‌ها را چطور دیده است، گفت: لبنان به دلیل میزبانی شرایط متفاوتی دارد. تماشاگران زیادی از تیم لبنان حمایت می‌کنند که کار را برای حریفان و البته داوران بسیار دشوار می‌کند. کره با اینکه برابر لبنان باخت، اما تیم بسیار خوبی دارد. استرالیا و نیوزیلند هم تیم‌های باتجربه‌ای دارند. دیدار چین و فیلیپین هم به طور کامل نشان داد که بسکتبال آسیا چقدر نزدیک است. به نظرم دیگر در آسیا تیمی نمی‌تواند بگوید ما قهرمان هستیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها