کاوه رضایی: جدایی ام از استقلال کار درستی بوده است

کد خبر: 718267

مهاجم ایرانی تیم شارلوا بلژیک گفت: خوشحالم که توانستم به همه ثابت کنم که جدایی از استقلال و پیوستن به شارلوا تصمیم صحیحی بود.

باشگاه خبرنگاران: کاوه رضایی مهاجم ایرانی که در نقل و انتقالات تابستانی از استقلال به تیم شارلوای بلژیک پیوست. او که با به ثمر رساندن دو گل در هفته پنجم رقابت های لیگ بلژیک به ستاره شارلوا تبدیل شده است در مصاحبه ای با سایت بلژیکی دی اچ نت درباره جدایی اش استقلال، حضورش در شارلوا و دعوت نشدن به تیم ملی به اظهارنظر پرداخت. پس از این بازی دیوانه وار چه احساسی داری؟ ابتدا باید بگویم از گلزنی برای شارلوا بسیار خوشحالم اما بیشتر از گلزنی خودم به دلیل پیروزی تیم خوشحال هستم زیرا در بازی مهمی پیروز شدیم. وقتی گل آخر را به ثمر رساندیم احساس آرامش کردم چون فشار زیادی را تحمل می کردیم. با اینکه به تازگی به شارلوا آمده ای اما انگار به فوتبال بلژیک عادت کرده ای؟ در این مورد چه نظری داری؟ بله من از آمدن به فوتبال بلژیک حس خوبی دارم و با اعتماد به نفس زیادی به شارلوا آمده ام و با اینکه مشکل زبان داشتم هم تیمی هایم با من برخورد خوبی داشتند. در حال حاضر احساس بهتری نسبت به تیم دارم و فکر می کنم در تیم جا افتاده ام. انتخاب شارلوا برایت سخت نبود؟ هنگامی که با شارلوا قرارداد امضا کردم در ایران از این تصمیم من انتقاد کردند و پس از نیمکت نشینی در دو دیدار نخست گفتند که کاوه رضایی از استقلال به شارلوا آمده تا نیمکت شین شود، بسیار خوشحالم که توانستم توانایی خود را در زمین بازی نشان دهم و به همه ثابت کنم که جدایی از استقلال و پیوستن به شارلوا تصمیم صحیحی بود. به نظر می رسد سرمربی شارلوا اعتقاد زیادی به بازی تو دارد نظرت در این رابطه چیست؟

من از حمایت سرمربی تیم بسیار خوشحالم و امیدوارم این حمایت او و هم تیمی هایم ادامه داشته باشد تا من به روند رو به رشدم ادامه دهم.
تا به حال دو گل در لیگ بلژیک به ثمر رسانده ای فکر می کنی تا آخر فصل چند گل برای شارلوا به ثمر برسانی؟

ترجیح می دهم فعلا به این سوال پاسخی ندهم اما باید بگویم که من بازیکن جاه طلبی هستم و در صورتی که به اهداف شخصی و تیمی که دارم دست پیدا کنم به رضایت کامل می رسم. فکر می کنی چرا به اردوی تیم ملی ایران دعوت نشده ای؟ برای من افتخار بزرگی است که بتوانم برای تیم ملی ایران بازی کرده و از پرچم کشورم دفاع کنم. امیدوارم در جام جهانی روسیه حضور داشته باشم و تیم ملی کشورم را در آن رقابت ها همراهی کنم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها