رئال دربی مادرید را برد

کد خبر: 736213

کهکشانی‌‌ها در شب به ثمر رسیدن اولین گل مهاجم پرتغالی‌شان در این فصل لالیگا، پنجمین پیروزی خود را در خانه همشهری کسب کردند.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال رئال مادرید امشب (شنبه) در هفته هشتم لالیگا میهمان همشهری‌اش ختافه بود و این بازی را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند.

در اولین بازی کهکشانی‌ها در این فصل که کریم بنزما و کریستیانو رونالدو توانستند کنار یکدیگر بازی کنند، نخست این بنزما بود که در دقیقه 39 قفل دروازه‌ میزبان را شکست، اما گل او را خورخه مولینا در دقیقه 56 برای ختافه جبران کرد. دو تیم تا پنج دقیقه به پایان بازی به تقسیم امتیازات رضایت داده بودند تا اینکه کریستیانو رونالدو با پاسی عمقی از ایسکو گل دوم رئال را به ثمر رساند و به این ترتیب طلسم گلزنی‌اش در این فصل از لالیگا را شکست.

رئال مادرید با این پیروزی 17 امتیازی شد و خودش را به فاصله چهار امتیازی بارسلونای صدر جدولی رساند.

در ادامه دیدارهای شب دوم از هفته هشتم لالیگا امشب دو بازی دیگر برگزار می‌شود که در نخستین آنها از ساعت 20 آلاوس میزبان رئال سوسیه‌داد خواهد بود و در بازی دوم که حساس‌ترین دیدار هفته است، از ساعت 22:15 اتلتیکو مادرید از بارسلونا پذیرایی می‌کند.

در جدول رده‌بندی لالیگا بارسلونای 21 امتیازی در صدر قرار دارد و پس از آن رئال مادرید با 17 امتیاز و سویا با 16 امتیاز دوم و سوم هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها