ایسکو: به توپ طلا فکر نمی کنم

کد خبر: 737297

قبل از سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، ایسکو همراه با زیدان در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد.

وبسایت نود: هافبک اسپانیایی در مورد این دیدار که در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد گفت:

لیگ قهرمانان همیشه برای رئال مادرید خاص است. ما فرصتی عالی برای تحکیم جایگاه خود در صدر جدول گروه مقابل حریفی بسیار سخت که خیلی خوب هم بازی می کند، داریم. باید عملکردی کامل ارائه کنیم و سه امتیاز را به دست آوریم. نکته کلیدی پیدا کردن تعادل ترکیب است. از نحوه پیشرفت مسائل راضی هستم. سخت کار می کنم و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد. توپ طلا:

به آن فکر نمی کنم، خیلی سخت است. می خواهم در لحظه زندگی کنم. از اوضاع کنونی بسیار راضی هستم و امیدوارم همینطور ادامه داشته باشد. کریستیانو باید برنده توپ طلا شود، هیچ جای سوالی وجود ندارد. حضور در جمع سه بازیکن برتر خیلی سخت است، رؤیایی خواهد بود. ۳۰ نامزد اعلام شده که اکثر آنها بازیکنان رئال مادرید هستند. اگر تیم خوب کار کند، شانس بیشتری برای فتح عناوین فردی خواهیم داشت. سطح خوب:

بدون سخت کوشی، نمی توانستم این تغییرات را ایجاد کنم. در پست دلخواه خود بازی می کنم، به محوطه جریمه نزدیک تر هستم و تداوم بیشتری دارم. این برای افزایش اعتماد به نفس یک فوتبالیست مهم است. بازی برای رئال مادرید آسان نیست، باید پیروز شوید. بهترین بازیکنان دنیا اینجا هستند و کار سخت است. من صبور بودم و برای لحظات خود منتظر ماندم. وقتی فرصت از راه رسید آماده بودم. سعی می کنم بیشترین استفاده را از اعتماد مربی ببرم و از فرصت های خود استفاده کنم. گل کریستیانو رونالدو:

مسئله زمانی بود، کریستیانو یک تمام کننده قهار است. درست است که فعلاً در جمع بهترین گلزنان لالیگا قرار ندارد اما در لیگ قهرمانان بسیار آماده است. این برای ما خوب است چون خیلی به او نیاز داریم. بهترین فرم:

خیلی احساس راحتی می کنم و وقتی به میدان می روم حس خوبی دارم و مطمئن هستم. همه چیز را امتحان می کنم و همه چیز برای من خوب پیش می رود. نمی دانم در بهترین فرم دوران بازی ام قرار دارم یا نه، و امیدوارم که لحظات بهتر از راه برسند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها