عبداللهی:امیدوارم مشکل گلزنی تیم استقلال حل شود

کد خبر: 751327

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: مشکل تیم گلزنی است که امیدوارم این مسئله به زودی رفع و در آینده نظاره گر گل های زیادی در استقلال باشیم.

عبداللهی:امیدوارم مشکل گلزنی تیم استقلال حل شود

باشگاه خبرنگاران: نصراله عبداللهی درباره شرایط تیم استقلال گفت: خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد و بازیکنان عملکرد خوبی را به جای می گذارند.در این میان تنها مشکل گلزنی وجود دارد که امیدوارم این مسئله نیز به زودی رفع و در آینده نظاره گر به ثمر رسیدن گل های بسیار توسط مهاجمان باشیم.

او درباره اینکه بازی استقلال و گسترش فولاد بدون تماشاگر برگزار می شود بیان کرد: در هر صورت کمیته انضباطی رای خود را صادر کرده و ما هم تابع مقررات هستیم اما بهتر بود هواداران محروم نمی شدند چرا که زیبایی فوتبال به حضور تماشاگران در ورزشگاه است .البته بخش حقوقی باشگاه پیگیر این موضوع است و امیدوارم با نامه‌ای که به کمیته انضباطی ارسال کرده‌ایم در صورت امکان این حکم لغو شود و هواداران بتوانند با حضور در ورزشگاه هر 2 تیم را مورد تشویق قرار دهند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال عنوان کرد :امیدوارم با تمریناتی که بازیکنان زیر نظر شفر پشت سر می گذارند بتوانند مشکل گلزنی را حل و ما در دیدار مقابل گسترش فولاد نظاره گر به ثمر رسیدن گل باشیم .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها