مقایسه رئال و بارسا از نظر قیمت بازیکنان

کد خبر: 762558

پیکه با پنج‌میلیون یورو پرداختی به منچستریونایتد و کارواخال با 6.5 میلیون یورو پرداختی به بایرلورکوزن ارزان‌ترین خرید‌های دو تیم هستند.

آسمان آبی: امروز ارنستو والورده و زین‌الدین زیدان با تیم‌های صدها میلیون یورویی خود در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت؛ جایی که ترکیب 11نفره رئال‌مادرید حدودا صدمیلیون یورو نسبت به ترکیب بارسلونا در صورت قرارگرفتن 11بازیکن زیر گران‌تر خواهد بود. رئال‌مادرید برای 11بازیکن ترکیب اصلی خود 285میلیون یورو پرداخت کرده، درحالی که این مبلغ برای بارسلونا 189میلیون یورو است.
پیکه با پنج‌میلیون یورو پرداختی به منچستریونایتد و کارواخال با 6.5 میلیون یورو پرداختی به بایرلورکوزن ارزان‌ترین خرید‌های دو تیم هستند. هزینه پایین‌تر پرداختی برای تیم اصلی بارسلونا به‌دلیل حضور بازیکنانی چون روبرتو، اینیستا و مسی از آکادمی است، اما کفه ترازو برای هزینه خرید کل بازیکنان تیم برای بارسلونا کمی سنگین‌تر از رئال‌مادرید است. بارسلونا با خرج 541.5میلیون یورویی بیشتر از 479میلیون یوروی رئال‌مادرید خرج کرده است.
اما از نظر ارزش بازیکنان در بازار نقل و انتقالات، براساس مبالغ وب سایت «ترنسفرمارکت»، تیم رئال‌مادرید با ارزش 742.8میلیون یورو باارزش‌تر از بارسلونای 705.5میلیون یورویی است.
اما نکته عجیب مقایسه دو باشگاه اختلاف زیاد در بند آزادسازی بازیکنان است. بند آزادسازی کل بازیکنان رئال‌مادرید هشت میلیارد و 400میلیون یورو است، درحالی که این برای بازیکنان بارسلونا در مجموع سه‌میلیارد و 505میلیون یورو خواهد بود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها