سقوط «نفت» در بازار فوتبال ایران

کد خبر: 762704

باشگاه نفت تهران همچنان در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد.

سقوط «نفت» در بازار فوتبال ایران

خبرگزاری تسنیم: باشگاه نفت تهران مدت‌هاست مشکلاتی دارد که با این مشکلات البته رکورد هم می‌زند، رکورد تغییر سرمربی در دستان نفتی‌هاست که از ابتدای این فصل تا کنون دو بار علی کریمی، دو بار حمید درخشان و حالا آتیلا حجازی سرمربی این تیم شده‌اند. این اتفاقات در حالی رخ داده که از سال گذشته تاکنون مالکیت باشگاه هم بارها تغییر کرده و حالا نیز مشخص نیست که مالک این باشگاه کیست.

آخرین مالک باشگاه نفت حمیدرضا جهانیان بود که پس از مشکلاتی که به‌وجود آمد، رضا گل‌محمدی، مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد نفت دیگر در اختیار این فرد نیست. وی حتی ادعای جهانیان مبنی بر داشتن مالکیت بر نفت تهران را رد کرد و گفت که اداره کل ورزش و جوانان استان تهران که وظیفه صدور مجوز باشگاه‌های استان را برای حضور در مسابقات دارد، این فرد را به‌رسمیت نمی‌شناسد. حالا مدت‌هاست از این اتفاقات و اظهار نظرها گذشته، اما هنوز مشخص نیست نفت تهران در دست کیست!

این باشگاه همچنان مالک رسمی ندارد، اما این فرد مربی برکنار می‌کند، با مربی جدید قرارداد می‌بندد و حتی پس از باخت نفت تهران مقابل سپیدرود، مسئولان این تیم گل‌محمدی را مقصر باخت‌شان اعلام کردند. تمام این موارد نشان از عدم هماهنگی بین کسانی است که در این خصوص مسئولیت دارند. وزارت نفت که مسئول واگذاری باشگاه نفت به بخش خصوصی است و هنوز به‌صورت رسمی تکلیف این موضوع را روشن نکرده، فدراسیون فوتبال که متولی فوتبال محسوب می‌شود و سازمان لیگ که مسئول دریافت مجوزهای لازم از باشگاه‌هاست تا آنها را در مسابقات شرکت بدهد.

در این بین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران رسماً اعلام کرده مالکیت جهانیان غیرقانونی است و وزارت نفت را مالک قانونی این باشگاه می‌داند، اما ظاهراً گوشی بدهکار این حرف‌ها نیست. همه کار خودشان را می‌کنند و گویا قانون نیز اینجا گم شده است، قانونی که انتظار می‌رود وزارت نفت، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به‌خوبی از آن مطلع باشند و اجرایی‌اش کنند.

هرچه هست اینکه نفت در بازار فوتبال ایران روز به روز در حال سقوط است و هیچ‌کس هم به‌فکر این تیم نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها