آب پاکی سردار کمالی روی دست پرسپولیس

کد خبر: 763568

احمد نوراللهی بازیکن سرباز پرسپولیس برای بازی در این تیم باید دوره آموزشی خود را بگذراند و این موضوع از سوی رئیس اداره سرمایه منابع انسانی نیروهای مسلح تایید شد.

آب پاکی سردار کمالی روی دست پرسپولیس

باشگاه خبرنگاران: احمد نوراللهی سال گذشته برای گذراندن خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شد اما این بازیکن به علت محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم تبریزی نتوانست بازی کند.

نوراللهی به علت حضور پدرش در جبهه با کسری خدمت سربازی مواجه شد و از اواسط نیم فصل اول می توانست برای پرسپولیس بازی کند اما سازمان نظام وظیفه اعلام کرد که نوراللهی باید دوره آموزشی خود را بگذراند تا مشکلی برای بازی نداشته باشد.

تیم پرسپولیس به علت محرومیت نقل و انتقالاتی نمی تواند بازیکنی جذب کند، براین اساس مسئولان این تیم تلاش خود را می کنند تا مشکل خدمت سربازی نوراللهی را حل کنند تا با کمبود بازیکن در آینده مواجه نشوند.

احمد نوراللهی هم پیگیر خدمت سربازی اش است و مذاکراتی با مسئولان نظام وظیفه و تراکتورسازی داشته است تا مشکل خود را برطرف کند. البته مسئولان نظام وظیفه به نوراللهی اعلام کردند که باید این بازیکن دوره آموزشی دو ماه را سپری کند تا بتواند برای پرسپولیس بازی کند.

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه منابع انسانی نیروهای مسلح ضمن تایید این مطلب گفت: گذراندن دوره آموزشی تنها مشکل نوراللهی است که اگر این بازیکن دو ماه آموزشی خود را سپری کند در آن صورت قادر به همراهی پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا است.

او بیان کرد: تا زمانی که نوراللهی دوره آموزشی خود را سپری نکند اجازه بازی برای پرسپولیس ندارد. به هر حال این بازیکن بعد از گذراندن دوره آموزشی می تواند برای تیم خود بازی کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها