سلیمی: هنوز تصمیم قطعی برای بازگشت نگرفتم

کد خبر: 767488

قهرمان وزنه برداری المپیک لندن گفت: صحبت‌هایی با علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره بازگشتم به میادین وزنه برداری انجام داده ام و احتمال بازگشتم به مسابقات وجود دارد.

سلیمی: هنوز تصمیم قطعی برای بازگشت نگرفتم

باشگاه خبرنگاران: بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی درباره اینکه آیا بازگشتش به عرصه وزنه برداری قطعی است یا خیر، بیان کرد: صحبت هایی با علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری انجام داده ام اما تاکنون چیزی قطعی نشده است و پس از مشورت گرفتن از دوستانم در این باره تصمیم می گیرم. با توجه به تعهدی که به تیم بیمه رازی دارم اکنون تمریناتم را پیگیری می کنم تا در هفته پایانی لیگ وزنه برداری برای این تیم روی تخته بروم. البته با توجه به لطف مردم و مسئولان ورزش کشور و پیام هایی که از همان روزی که خداحافظی کردم برایم فرستادند بیشتر وسوسه می شوم تا به عرصه وزنه برداری بازگردم.

او درباره انتخاب محمد حسین برخواه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی وزنه برداری گفت: انتخاب برخواه را تبریک می گویم و امیدوارم در مسیر پیش رو مانند محسن بیرانوند موفق باشد و تیم ملی وزنه برداری را به موفقیت برساند. البته باید انتخاب محسن بیرانوند به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری را تبریک بگویم و از زحماتی که او در دوران سرمربیگری اش در تیم ملی وزنه برداری کشید تشکر کنم. من هم به عنوان وزنه بردار وظیفه دارم کار خودم را پیش ببرم.

سلیمی درمورد دیدار اعضای تیم ملی وزنه برداری با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از علی لاریجانی تشکر می کنم که زمینه حضور ما را در مجلس شورای اسلامی فراهم کرد. بدون شک این مسائل انگیزه ورزشکاران را برای کسب موفقیت در عرصه های بین المللی افزایش می دهد. کیفیت مرحله چهارم لیگ وزنه برداری به دلیل حضورنداشتن ملی پوشان پایین بود

قهرمان دسته 105+ کیلوگرم وزنه برداری المپیک 2012 پکن درباره کیفیت رقابت های لیگ برتر گفت: با توجه به غیبت نفرات ملی پوش و بیشتر چهره های مطرح در هفته گذشته لیگ وزنه برداری این رقابت ها کیفیت بالایی نداشت اما قطعا حضور ملی پوشان وزنه برداری در مرحله فینال این رقابت ها جذابیت مسابقات را افزایش می دهد.در ضمن پس از فشار سنگینی که در مسابقات جهانی وزنه برداری به من وارد شد تصمیم گرفتم در هفته چهارم به روی تخته نروم. خوشبختانه مسئولان تیم بیمه رازی هم تاکنون به تمام تعهدات مالی خود نسبت به وزنه برداران عمل کرده اند و همین موضوع سبب شده است تا ما با انگیزه بیشتری در لیگ شرکت کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها