برانکو: در فضای غیرفوتبالی با نفت بازی کردیم

کد خبر: 768023

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فضای غیر فوتبالی و بدون حضور تماشاگران در جایگاه‌های ورزشگاه آزادی برابر نفت بازی کردیم.

برانکو: در فضای غیرفوتبالی با نفت بازی کردیم
باشگاه خبرنگاران جوان: برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی تیمش مقابل نفت تهران اظهار کرد: در نشست خبری پیش از بازی گفتم که از این بازی‌ها می‌ترسم. چهارمین بازی بود که در این فصل با نفت بازی کردیم و طبق قانون احتمالات امکان نتیجه نگرفتن دراین بازی وجود داشت.
در فضای غیر فوتبالی بازی کردیم او ادامه داد: در فضای غیرفوتبالی و بدون تماشاگران‌مان در جایگاه‌های ورزشگاه بازی کردیم. انتظار داشتیم که حریف‌مان همه جا را ببندند و توانستند به هر طریقی یک امتیاز بگیرند. من نمی‌توانم از بازیکنان ایراد بگیرم، چون تلاش کردند و کار‌های زیادی انجام دادند، هرچند در زدن ضربات آخر تمرکز زیادی نداشتند. به‌هرحال می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم، اما موقعیت‌های‌مان به هدر رفت. باید به تیم نفت و افاضلی برای این مساوی تبریک بگویم. ما به مسیرمان ادامه خواهیم داد که هدف‌مان قهرمانی و کسب نتایج خوب در لیگ قهرمانان آسیاست.
اشتباهات داوری در هر بازی برای تیم ما بیشتر می‌شود سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره مسائل داوری این بازی بیان کرد: درباره واکنشی که نسبت به داوری داشتم نمی‌خواهم صحبت کنم. چیزی که مشخص است، اشتباهات داوری هر بازی برای تیم ما بیشتر می‌شود. فیلم بازی را یک بار دیگر خواهیم داد، اما از اتفاقات رخ داده برای تیم ما ناامید می‌شویم.
مجبور بودیم بدون طارمی، رسن و نوراللهی بازی کنیم برانکو تصریح کرد: درست است که نبود بازیکنان تأثیر خود را می‌گذارد، اما نمی‌خواهم نتیجه را توجیه کنم. نبود طارمی، بشار و احمد نوراللهی در این بازی‌ها تأثیرگذار بود، اما مجبور بودیم بدون آن‌ها بازی کنیم. وی درباره اینکه آیا برخورد با منشا و احمدزاده ارزش از دست دادن دو امتیاز را داشت، اظهار کرد: بله، آن‌ها اگر بودند باید جزو ۱۱ نفر اصلی بودند، اما بنا به دلایل انضباطی در ترکیب نبودند.
تکلیف احمد زاده و منشا فردا مشخص می‌شود سرمربی تیم پرسپولیس در پایان درباره اینکه آیا برخورد با بازیکن‌های بی‌انضباط بازهم ادامه خواهد داشت یا نه، خاطر نشان کرد: آن‌ها فردا در کمیته انضباطی باشگاه حاضر خواهند شد تا تکلیف‌شان مشخص شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها