طغیان گل‌محمدی پیش از بازی تراکتورسازی

کد خبر: 770285

در ادامه روابط تیره و تار باشگاه تراکتورسازی و گل‌محمدی، «یحیی» بیش از هر زمان دیگری به درهای خروجی این باشگاه نزدیک شده است.

طغیان گل‌محمدی پیش از بازی تراکتورسازی

خبرگزاری تسنیم: یحیی گل‌محمدی در نشست خبری امروز (چهارشنبه) خود علیه افراد مختلف و مدیریت باشگاه تراکتورسازی موضع گرفت تا مشخص شود که اختلاف او و آجورلو خیلی بیشتر از آن چیزی است که به نظر می‌رسید؛ اختلافی که سرمربی تراکتورسازی صراحتاً اعلام کرد آن را تکذیب نمی‌کند. اختلاف یحیی گل‌محمدی و مصطفی آجورلو باعث شد که مدیرعامل و سرمربی تراکتورسازی در هفته گذشته نتوانند با یکدیگر جلسه‌ای داشته باشند و صحبت‌ها و بیانیه‌های اخیر دو طرف هم آتش این اختلافات را بیشتر کرد.

در نهایت، موضع یحیی گل‌محمدی در نشست خبری امروز خود شکاف بین باشگاه و سرمربی را بیشتر کرد تا یحیی بیش از هر زمان دیگری به درهای خروجی باشگاهی نزدیک شود که به قول او «از خودش هیچ چیز ندارد». چیزی که مشخص است، این است که گل‌محمدی خطر برکناری را بیشتر از هر زمان دیگری حس می‌کند. گل‌محمدی خودش هم می‌داند که روزهای آخر حضورش در باشگاه تراکتورسازی را پشت سر می‌گذارد و طغیان اخیرش در نشست خبری هم به این موضوع بی‌ربط نبوده است. او در حالی این صحبت‌ها را انجام داد که شاید آخرین نشست خبری خودش را با عنوان «سرمربی تراکتورسازی» برگزار کرد، اگر چه ممکن است بعد از بازی فردا هم روبه‌روی خبرنگاران بنشیند و حرف‌های دیگری بر زبان بیاورد.

اگر چه این روزها نام‌هایی همچون جواد نکونام برای هدایت تراکتورسازی مطرح شده اما گفته می‌شود مصطفی دنیزلی گزینه اصلی تراکتورسازی برای حضور در تبریز است. حالا باید منتظر ماند و دید که در دیدار فردای نفت - تراکتورسازی چه اتفاقی رخ خواهد داد؛ دیداری که هر نتیجه‌ای در آن رقم بخورد بعید است تاثیری در آینده گل‌محمدی در تراکتورسازی داشته باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها