استعلام فدراسیون از AFC درباره گزارش ناظر امنیتی

کد خبر: 777431

فدراسیون فوتبال ایران درباره گزارش ناظر امنیتی که چند وقت پیش به ایران سفر کرده بود از AFC سوال پرسید.

استعلام فدراسیون از AFC درباره گزارش ناظر امنیتی

خبرگزاری تسنیم: فدراسیون فوتبال ایران از AFC بابت گزارش ناظر امنیتی سوال پرسید.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچون گذشته بار دیگر رأی به برگزاری مسابقات نمایندگان ایران و عربستان در کشوری بی‌طرف داد تا برخلاف قطر که زیرِ بار بازی با سعودی‌ها در زمین بی‌طرف نرفت، تیم‌های ایرانی برای سومین سال پیاپی مجبور باشند در کشور ثالث با رقبای سعودی بازی کنند.

این اتفاقات در حالی رخ داده که چندی پیش ناظر امنیتی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران سفر کرده و گزارشی از شرایط کشورمان تهیه کرده بود. ناظران امنیتی همچنین به قطر و امارات هم رفتند. پس از این اتفاق و با توجه به امنیتی که در ایران حاکم است این انتظار وجود داشت که گزارش ناظر AFC به کشورمان در بحث بازی با نمایندگان عربستان کمک کند اما اتفاق تازه‌ای رخ نداده است.

حمیرا اسدی سرپرست دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در این باره می‌گوید که گزارش این ناظر امنیتی درباره ایران مثبت بوده است. در واقع وی به فدراسیون ایران گفته نظرش مثبت است اما اینکه چه گزارشی به کنفدراسیون فوتبال آسیا داده مشخص نیست. فدراسیون فوتبال ایران هم با توجه به اتفاقات اخیر از کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره نتیجه گزارش این ناظر امنیتی استعلام گرفته و منتظر پاسخ کنفدراسیون فوتبال آسیا است. باید دید AFC پاسخ نامه ایران را می‌دهد یا خیر و در صورتی که جواب بدهد باید دید چه پاسخی خواهد داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها