صالحی‌زاده صاحب گردن‌آویز طلا شد

کد خبر: 788704

سید مصطفی صالحی‌زاده نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دیدار نهایی رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا برابر رستم آساکولوف دارنده مدال نقره جهان و طلای بازی‌های آسیایی به برتری رسید و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

صالحی‌زاده صاحب گردن‌آویز طلا شد
خبرگزاری تسنیم: فرنگی‌کار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کرد. سید مصطفی صالحی‌زاده نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دیدار نهایی رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا برابر رستم آساکولوف دارنده مدال نقره جهان و طلای بازی‌های آسیایی به برتری رسید و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.
صالحی‌زاده پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس مقابل الکابی از عراق ۹ بر صفر پیروز شد و در مرحله نیمه نهایی نیز ۵ بر صفر ژیائو از چین را شکست داد و به فینال رسید.
آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها شیرزاد بهشتی‌طلابود که برای کسب مدال برنز وزن ۶۰ کیلوگرم به مصاف ژولچو بکو قهرمان آسیا از قرقیزستان رفت و با شکست ۱۰ بر ۳ به عنوان پنجمی بسنده کرد.
سه نماینده دیگر ایران در ۵ وزن دوم این رقابت‌ها محمد الیاسی در وزن ۶۷ کیلوگرم، مجید خلیلی در وزن ۷۲ کیلوگرم و یوسف قادریان در وزن ۸۲ کیلوگرم بودند که با شکست مقابل حریفان خود از گردونه مسابقات کنار رفتند. در ۵ وزن نخست این مسابقه‌ها حسین نوری و بهنام مهدی‌زاده صاحب مدال طلا شدند و محمدعلی گرایی نیز به مدال نقره رسید. بدین ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۳ مدال طلا و یک نقره به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا پایان داد. ایران در نهایت با ۱۲۹ امتیاز پنجم شد. تیم‌های قرقیزستان با ۱۵۷ امتیاز، قزاقستان با ۱۵۶ و ازبکستان با ۱۴۸ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند. ژاپن هم با ۱۴۱ امتیاز چهارم شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها