درخواست کامیابی نیا از هواداران پرسپولیس

کد خبر: 790032

بازیکن تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با الوصل گفت: سه امتیاز بازی خیلی مهم است امیدوارم بتوانیم هر سه امتیاز بازی فردا را بگیریم، از هواداران می‌خواهم که فردا به استادیوم بیایند.

درخواست کامیابی نیا از هواداران پرسپولیس

خبرگزاری فارس: کمال کامیابی‌نیا بازیکن تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل الوصل امارات در کنفرانس خبری گفت: همانطور که برانکو گفت امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم است درنتیجه خودمان را آماده کردیم دور رفت استقلال را شکست داده بودیم، فوتبال برد و باخت دارد. نه تنها من بلکه همه بچه ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا تماشاگرانی که به استادیوم می‌آیند خوشحال از ورزشگاه بروند. سه امتیاز بازی خیلی مهم است امیدوارم بتوانیم هر سه امتیاز بازی فردا را بگیریم. از هواداران می‌خواهم که فردا به استادیوم بیایند.

کامیابی‌نیا در پاسخ به این سؤال که بانوان در ورزشگاه حضور ندارند اگر آنها در ورزشگاه حضور داشته باشند به نظر شما آیا می‌توانند به جذابیت بازی کمک کنند یا خیر گفت: ما خوشحال می‌شویم که مسئولان اجازه دهند بانوان به ورزشگاه بیایند. آنها در مسابقات والیبال و بسکتبال به ورزشگاه می‌روند و امیدوارم یک راه صحیح اندیشیده شود تا بانوان هم در مسابقات فوتبال به ورزشگاه بیایند.

وی در خصوص تمدید قراردادش تصریح کرد:‌ خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم در این سه سال در پرسپولیس هستم و با برانکو و چنین بازیکنانی هم تیم بودم. پارسال قهرمان شدیم و امسال هم قهرمانی ما صد در صد است و خوشحالم در مجموعه‌ای کار می‌کنم که هدفش قهرمانی است. امسال شرایط باشگاه آسان شده و امیدوارم دست به دست هم دهیم و دوباره بتوانیم چنین شرایطی را رقم بزنیم و این شرایط خوب‌مان را ادامه دهیم. خیلی از بازیکنان هنوز قراردادشان تمام نشده و در خصوص تمدید قرارداد صحبتی نشده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها