تشویق گزارشگر بازی توسط استقلالی‌ها +عکس

کد خبر: 797454

در حالی که دیدار تیم‌های استقلال و الریان قطر از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود، حدود ۲۵ هزار نفر طرفدار فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شده و به تشویق تیم محبوب خود می‌پردازند.

تشویق گزارشگر بازی توسط استقلالی‌ها +عکس
خبرگزاری فارس: در فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار استقلال و الریان حدود ۲۵ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند. در حالی که دیدار تیم‌های استقلال و الریان قطر از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود، حدود ۲۵ هزار نفر طرفدار فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شده و به تشویق تیم محبوب خود می‌پردازند.
گرهارد شرونینگر مدرس دروازه‌بانی آلمان که حدود ۱۰ روز است در ایران حضور دارد، در جایگاه ویژه قصد تماشای مسابقه دو تیم را دارد. ستار همدانی عضو کمیته فنی باشگاه استقلال به همراه فرزند خود به ورزشگاه آمده و قصد تماشای مسابقه دو تیم را دارد. محمد سیانکی گزارشگر دیدار تیم‌های استقلال و الریان قطر است، وی هنگامی که کنار زمین حضور داشت، مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت و با تعدادی از آن‌ها عکس سلفی انداخت. سیدمهدی رحمتی، سیدمجید حسینی، تیام، علی قربانی، بویان، جابر انصاری و میلاد زکی‌پور نیمکت‌نشینان تیم استقلال در مسابقه امروز هستند. ناظر ای‌اف‌سی و همچنین تیم داوری مسابقه پیش از شروع بازی از زمین چمن و نحوه استقرار تماشاگران روی سکو‌ها بازدید کردند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها