برنامه تمرینى استقلالى‌ها مشخص شد

کد خبر: 803239

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از بازگشت از کویت امروز «چهارشنبه» در یک نوبت تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

برنامه تمرینى استقلالى‌ها مشخص شد
باشگاه خبرنگاران: با نظر وینفرد شفر، بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز در یک نوبت تمرینات خود را دنبال خواهند کرد. آبى پوشان ساعت ١٢ امروز با حضور در هتل المپیک تمرینات خود را دنبال مى کنند.
استقلال پرطرفدارترین تیم لیگ قهرمانان آسیا هواداران تیم فوتبال استقلال با حضور ٩٠ هزار نفری خود در جدال برگشت با العین در روز‌های پایانی سال ٩٦ عنوان پرطرفدارترین تیم لیگ قهرمانان آسیا را در پایان مرحله گروهی به خود اختصاص دادند تا با اختلاف بسیار نسبت به سایر رقبا پرطرفدارترین تیم لقب بگیرند.
پاداش ۳۴۰ هزار دلاری برای استقلال استقلالی‌ها به دلیل کسب سه پیروزی ۱۵۰ هزار دلار، سه تساوی مقابل الریان در قطر و ۲ بار مقابل العین ۳۰ هزار دلار پاداش دریافت خواهند کرد و در نهایت به دلیل صعود از این مرحله ۱۰۰ هزار دلار پاداش خواهند گرفت. با این حساب استقلالی‌ها ۳۴۰ هزار دلار بابت این مرحله از AFC پاداش خواهند گرفت.
خشن‌ترین تیم هاى رقابت هاى آسیایى با ۱۰۶ و ۱۰۲ خطا تیم هاى استقلال و پرسپولیس خشن‌ترین تیم‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستند.
حضور مثمرثمر هافبک آبى‌ها در رقابت هاى آسیایى سرور جپاروف با ٥٢٠ دقیقه حضور در ترکیب در مرحله گروهى لیگ قهرمانان آسیا بیشترین دقایق بازى را در ترکیب استقلال داشته است.
حضور کم رنگ بویان در رقابت هاى آسیایى بویان نادینوف با یک دقیقه حضور در ترکیب در مرحله گروهى لیگ قهرمانان آسیا در بازى با الهلال، کمترین دقایق بازی را در ترکیب استقلال داشته است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها