دلار‌های نفتی تیام را پراند

کد خبر: 815653

دو ستاره سرشناس و جوان مراکشی در فهرست نهایی مربی فرانسوی جای نگرفتند تا رسانه‌های این کشور از آن‌ها به عنوان بازنده‌های بزرگ نام ببرند.

دلار‌های نفتی تیام را پراند

ورزش سه: انتخاب تنها سه بازیکن شاغل در لیگ مراکش نشان داد هروه رنارد سرمربی فرانسوی برای انتخاب ۲۳ مسافر نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ با چه مشکلات و دردسر‌هایی روبرو بوده است. فهرستی که به محض انتشار تبعات و ترکش‌های فراوانی برای این مربی در پی داشت، اما با این وجود رنارد مدعی شد بهترین تصمیمی که می‌شد برای مراکش اتخاذ کرد را در دستور کارش قرار داده است.

۲۵ خرداد ماه در ورزشگاه زیبای سن پطرزبورگ طلسم ۲۰ ساله غیبت مراکش در جام‌های جهانی با جدال حساس مقابل ایران شکسته خواهد شد، جدالی که هروه رنارد از آن به عنوان فینالی جذاب برای شاگردانش نام می‌برد و حساسیت‌های حاکم بر آن را کم از دیدار نهایی نمی‌داند. شیر‌های اطلس (لقب مراکش) آخرین بار در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه حضور داشتند، اما بعد از آن در چهار دوره بازی‌ها غیبت داشتند تا این که امسال این طلسم شکسته شد.

سایت francefootball امروز در نگاهی به انتخاب‌های نهایی هروه رنارد سرمربی مراکش از دو ستاره جوان و غایب در فهرست نهایی به عنوان بازنده‌های بزرگ فوتبال این کشور نام برد و در ادامه به نقاط قوت و ضعف‌های موجود در مراکش برای جام جهانی ۲۰۱۸ پرداخت. نکته جالب این که سایت فرانسوی با اشراف کامل بر اوضاع اردوی آماده سازی نخستین حریف ایران در روسیه مدعی شد سه مصدوم سرشناس حاضر در اردو حسابی افکار هروه رنارد را به خود مشغول کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها