زمزمه‌های لژیونر شدن فرهاد قائمی

کد خبر: 817005

شنیده‌ها حاکی از آن است که دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با یک تیم ترکیه‌ای به توافق رسیده است.

زمزمه‌های لژیونر شدن فرهاد قائمی

باشگاه خبرنگاران: به نظر می‌رسد پس از میلاد عبادی پور و جواد معنوی نژاد؛ حالا نوبت به فرهاد قائمی، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران است که به یک تیم غیر ایرانی بپیوندد.

شنیده‌ها حاکی از این است که این ستاره گنبدی تیم ملی والیبال ایران با تیم والیبال هالک بانک کشور ترکیه به توافق رسیده است و فصل آینده در این تیم به میدان خواهد رفت.

فرهاد قائمی در فصل پیشین لیگ برتر والیبال ایران با پیراهن تیم بانک سرمایه به میدان رفت و با این تیم به مقام قهرمانی رسید. تیمی که اکثر ستاره‌های والیبال را در ترکیب خود داشت، اما به دلایل مالی در پایان فصل منحل شد. منحل شدن تیم پرستاره بانک سرمایه، اکثر بازیکنان این تیم را که اغلب ملی پوش و ستاره هستند برای فصل آینده بلاتکلیف کرد.

همین بلاتکلیفی موجب شده است بازیکنان سابق این تیم مذاکرات خود را با تیم‌های دیگر آغاز کنند و در این بین گوشه چشمی نیز به لژیونر شدن داشته باشند. فرهاد قائمی این روز‌ها همراه با تیم ملی والیبال در اردوی تدارکاتی صربستان حضور دارد و اظهار نظر‌های شنیده شده را تکذیب یا تایید نکرده است، اما منابعی آگاه از قطعی شدن قرارداد این بازیکن با تیم ترکیه‌ای صحبت می‌کنند. تیم هالک بانک یکی از قدرتمندترین تیم‌های لیگ والیبال ترکیه است و فصل گذشته اسلوبودان کواچ، سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران را روی نیمکت سرمربیگری خود داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها