احمد: بازی در آزادی مقابل پرسپولیس آسان نیست

کد خبر: 818899

مدیر تیم فوتبال الدحیل قطر بازی برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران را با حضور هوادارانش را بسیار سخت توصیف کرد و گفت: این بازی برای ما آسان نخواهد بود.

احمد: بازی در آزادی مقابل پرسپولیس آسان نیست

خبرگزاری تسنیم: مدیر تیم فوتبال الدحیل قطر بازی برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران را با حضور هوادارانش را بسیار سخت توصیف کرد و گفت: این بازی برای ما آسان نخواهد بود.

به گزارش روزنامه الوطن قطر، اسماعیل احمد در رابطه با بازی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس گفت: ما در این مرحله می‌خواهیم از افتخار فوتبال قطر در قاره آسیا دفاع کنیم. به نظرم قرعه‌کشی روز گذشته در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی خوب بود، زیرا مانع رویارویی تیم‌های الدحیل و السد در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد. این مساله به ما فرصتی می‌دهد تا شانس خود برای کسب موفقیت در آینده و صعود به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها آزمایش کنیم. امیدوارم در نهایت همانند سال ۲۰۱۱ میلادی که السد به فینال راه یافت یک تیم قطری امسال نیز فینالیست شود.

وی افزود: بازی رفت با پرسپولیس در ورزشگاه خانگی الدحیل خواهد بود و باید خیلی زود تصمیم خود را برای ادامه حضور در لیگ قهرمانان آسیا نهایی کنیم. می‌خواهیم روند هشت بازی مرحله گروهی را که با پیروزی پشت‌سر گذاشتیم ادامه دهیم. البته به توانمندی‌های حریف ایرانی (پرسپولیس) ایمان داریم و می‌دانیم بازی برگشت در تهران با حضور تماشاگرانش آسان نخواهد بود. از سویی ما اعتماد به نفس خوبی داریم تا با آرامش خاطر به آینده تیم الدحیل فکر کنیم.

عبید جمعه، مفسر شبکه الکاس قطر درباره رویارویی تیم‌های الدحیل و السد با حریفان ایرانی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیم الدحیل نقش بسیار خوب و قدرتمندی در مراحل قبلی لیگ قهرمانان آسیا ایفا کرد و تمام بازی‌ها را با پیروزی به پایان رساند. امیدوار به صعود این تیم و پیروزی السد برابر استقلال هستیم و ما قادر به انجام این کار خواهیم بود.

او در ادامه اظهار خاطرنشان کرد: بازی نخست همواره اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا تیم برنده انگیزه مضاعفی برای ادامه حضور در لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت. فکرمی‌کنم تیم الدحیل توانایی شکست پرسپولیس در بازی‌های رفت و برگشت را دارد. تیم السد نیز قادر به کسب یک نتیجه خوب در بازی رفت در تهران برابر استقلال و صعود خانگی برای بازی برگشت است.

عدنان علی، یکی دیگر از مقام‌های باشگاه الدحیل نیز درباره قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: قرعه‌کشی همان‌طور که الدحیل می‌خواست پیش رفت و مانع رویارویی ما با تیم السد در این مرحله شد. امیدوارم تیم‌های الدحیل و السد به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند تا شاهد حضور یک تیم قطر در بازی فینال باشیم.

وی درباره تیم پرسپولیس هم یادآور شد: همه به خوبی جزئیات این تیم را می‌شناسیم. تیم الدحیل امیدوار به کسب پیروزی و ادامه رکورد‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا تا نقطه پایانی است.

طبق قرعه‌کشی صورت‌گرفته دیدار رفت استقلال و السد ۵ شهریور در ورزشگاه آزادی و بازی برگشت ۲۷ شهریور در قطر برگزار خواهد شد، اما پرسپولیس در بازی رفت ۶ شهریور میهمان الدحیل است و بازی برگشت را ۲۷ شهریور در ورزشگاه آزادی میزبانی می‌کند. طبق همین قرعه‌کشی پرسپولیس در صورت صعود به نیمه‌نهایی در بازی برگشت میزبان خواهد بود و استقلال در مسابقه رفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها