هیتسفیلد: مولر بهترین بازیکن جام خواهد شد

کد خبر: 819789

سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی سوئیس معتقد است توماس مولر به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی معرفی خواهد شد.

هیتسفیلد: مولر بهترین بازیکن جام خواهد شد

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی آلمان قهرمان دوره قبل جام جهانی امیدوار است در این دوره نیز از قهرمانی خود دفاع کند و بتواند با پنج قهرمانی در جام جهانی به رکورد برزیل دست یابد.

اوتمار هیتسفیلد با تمجید از توماس مولر مهاجم تیم ملی آلمان گفت: از نظر من بهترین بازیکن جام یک آلمانی خواهد بود و توماس مولر انتخاب من است. او الان در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و یک فصل خیلی خوب را در بوندسلیگا سپری کرد و در لیگ قهرمانان نیز فوق العاده ظاهر شد. مولر الان شرایط خیلی خوبی دارد و به نظرم بهترین بازیکن جام خواهد شد.

او در ادامه گفت: تکرار قهرمانی در جام جهانی کار بسیار سختی است، ولی اگر به یک نفر برای این کار ایمان داشته باشم، آن فرد یواخیم لوو است. او به خوبی می‌داند چطور باید تیمش را پیش ببرد و مربی تورنمت‌ها است و من برای این جام نیز خیلی به موفقیت تیم ملی آلمان خوشبین هستم. لوو در تیم ملی شرایط خوبی دارد و نباید به فکر مربیگری در باشگاه باشد. شما به عنوان مربی ملی در یک سال ۱۵ بازی خواهید داشت، ولی مربی باشگاهی ۶۰ بازی در یک سال مربیگری می‌کند و به همین خاطر باید برای این استرس آماده بود.

تیم ملی آلمان در جام جهانی با تیم‌های سوئد، مکزیک و کره جنوبی همگروه شده است و امیدوار است قهرمانی دوره قبل را این بار در روسیه تکرار کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها