زمان بررسی پرونده محرومیت افشین پیروانی مشخص شد

کد خبر: 822350

رئیس کمیته استیناف از تشکیل جلسه برای بررسی پرونده محرومیت افشین پیروانی طی ۲ هفته آینده خبر داد.

زمان بررسی پرونده محرومیت افشین پیروانی مشخص شد

باشگاه خبرنگاران: افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس طبق حکم کمیته اخلاق به علت اتفاقات رخ داده در زمان مدیریتش در تیم ملی فوتبال با محرومیت ۵ ساله مواجه شد. پیروانی بعد از دریافت حکم به کمیته استیناف شکایت کرد تا رای نهایی در این کمیته صادر شود.

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پرونده محرومیت افشین پیروانی به کمیته استیناف ارسال شده است و ما بعد از تعطیلات هفته آینده جلسه‌ای تشکیل می‌دهیم تا این پرونده را بررسی کنیم. اگر حضور پیروانی در این جلسه ضروری باشد او را به کمیته استیناف احضار می‌کنیم تا دفاعیات خود را در این باره مطرح کند.

صالحی درباره پرونده‌هایی که در کمیته استیناف بررسی می‌شود، گفت: پرونده تخلفات تماشاگران در ورزشگاه‌ها و معوقات مالی بازیکنان را بررسی می‌کنیم. از باشگاه پرسپولیس پرونده شکایتی دریافت نکردیم، اما شکایت مجتبی جباری از سوی باشگاه استقلال برای ما ارسال شده است.

رئیس کمیته استیناف درباره شکایت مسعود همامی از باشگاه پرسپولیس گفت: رای پرونده شکایت همامی را ۲ ماه پیش صادر کردیم و باشگاه پرسپولیس ملزم به پرداخت مطالبات مالی همامی است. اگر باشگاه پرسپولیس مطالبات همامی را پرداخت نکند در آن صورت این بازیکن از طریق کمیته تعیین وضعیت بازیکنان می‌تواند این موضوع را پیگیری کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها