كعبی: شک نكنید كریمی به سپیدرود برمی‌گردد

کد خبر: 823458

تیم ملی در حالی خودش را آماده حضور در جام جهانی می‌کند که پیش‌بینی‌های مختلفی در مورد عملکرد تیم ملی در روسیه صورت گرفته است.

كعبی: شک نكنید كریمی به سپیدرود برمی‌گردد

خبرورزشی: حسین کعبی بازیکن اسبق تیم ملی که سابقه بازی در جام جهانی آلمان را دارد ابتدا در مورد شکست ایران برابر ترکیه در آخرین بازی دوستانه می‌گوید: فکر می‌کنم در این بازی بازیکنان خسته بودند. به نظر می‌رسد تیم ملی تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشته و از طرفی فشردگی بازی‌های باشگاهی باعث شده بود بازیکنان خسته باشند. ترکیه هم تیم ضعیفی نبود و هدف کادر فنی این بود که شرایط بازیکنان را مورد بررسی قرار دهند. من امیدوارم تیم ملی از این بازی نهایت استفاده را برده باشد. امیدوارم قبل از جام جهانی در بازی‌های دوستانه‌ای که به میدان می‌رویم نمایش بهتری داشته باشیم.

از کعبی در مورد پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیم ملی در جام جهانی سؤال می‌کنیم که او می‌گوید: پیش‌بینی سخت است، ولی این را می‌توانم بگویم که کار سختی در روسیه داریم. ما با حریفان پرقدرتی روبه‌رو خواهیم شد و نتیجه گرفتن اصلاً آسان نیست. تیم ملی ما بازیکنان خوبی دارد و همه مردم انتظار دارند ایران در جام جهانی نتیجه خوبی بگیرد.

کعبی در قسمت دیگری از حرف‌هایش گفت: این یک واقعیت است که تیم ملی ما خوب بازی نمی‌کند. همه می‌دانند تفکرات کی‌روش دفاعی است و ما در این سال‌ها فقط از این سیستم استفاده کرده‌ایم. الان، اما مردم همه چیز را به خوبی می‌فهمند و انتظار دارند تیم ملی در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد. ما تیم ضعیفی نیستیم و باید نمایش آبرومندانه‌ای در جام جهانی داشته باشیم.

کاپیتان فصل گذشته سپیدرود در خصوص وضعیت این تیم و کنار رفتن نادر دست‌نشان می‌گوید: فعلاً هیچ چیز در سپیدرود معلوم نیست، ولی نکته مهم و روشن این است که هواداران می‌خواهند کریمی دوباره به این تیم برگردد. شما شک نکنید کریمی دوباره برمی‌گردد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها