سلطانی فر: باید با رژیم اشغالگر قدس به زبان زور صحبت کرد

کد خبر: 823891

وزیر ورزش و جوانان گفت: رژیم صهیونیستی و حامیانش با زبان زور با مردم منطقه صحبت می‌کنند و باید با خودشان هم به زبان زور صحبت شود.

سلطانی فر: باید با رژیم اشغالگر قدس به زبان زور صحبت کرد

باشگاه خبرنگاران جوان: مسعود سلطانی فر درباره حضورش در هجدهمین دوره مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد بیان کرد: ۷۰ سال است سرزمین فلسطین از سوی رژیم غاصب صهیونیستی که تحت حمایت استکبار جهانی است به اشغال درآمده است و روز به روز ظلم و جنایت بر مردم این سرزمین و همچنین مردم مظلوم کشور‌های اسلامی بیشتر می‌شود. داستان اشغال فلسطین از سال ۱۹۴۸ و مبارزات مردم این کشور با فراز و نشیب زیادی همراه بوده است. پنج جنگ بزرگ در سال‌های ۱۹۴۸، ۱۹۵۶، ۱۹۶۷، ۱۹۷۳ و ۱۹۸۲ به وجود آمد. پس از دوره مذاکرات بین اعراب و اسرائیل که با میانجیگری آمریکا و مصر برگزار و منجر به انعقاد قرارداد کمپ دیوید شد نیز شاهد جنگ‌های ۲۲ و ۳۳ روزه بودیم که با پیروزی مقاومت همراه شد.

او ادامه داد: این روند نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی و حامیانش با زبان زور با مردم منطقه صحبت می‌کنند و باید با خودشان هم به زبان زور صحبت شود. خوشبختانه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و روی کار آمدن نظام اسلامی در ایران و رهبری بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی راهبرد جدیدی برای مبارزه همه جانبه با رژیم اشغالگر قدس تدوین شد که این راهبرد برای حفظ و حراست از حقوق مردم مظلوم فلسطین بود. این راهبرد کاملا استراتژیک است و در مقاطع مختلف گام‌های اساسی‌ای که منجر به خروج این سرزمین از اشغالگری می‌شود برداشتیم. مقام معظم رهبری هم این مسیر و نقشه راه را به خوبی مدیریت کردند و تهدید‌های رژیم غاصب صهیونیستی با روی کار آمدن جمهوری اسلامی در ایران محدود شد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: پیروزی‌های نهضت مقاومت در جنگ‌های مختلف نشان دهنده این حمایت‌ها است. امروز وضعیت مردم منطقه را از لحاظ قدرت مبارزه سیاسی و نظامی مطلوب ارزیابی می‌کنیم. تمام حوادثی که این روز‌ها در منطقه خاور میانه اتفاق می‌افتد مانند ماجرای برجام ناشی از تحرکات و تهدید‌هایی است که لابی صهیونیستی با بهره گیری از قدرت مالی اش در آمریکا انجام می‌دهد و از هر کسی که بنای مخالفت با جمهوری اسلامی ایران را دارد به شکل‌های مختلف حمایت می‌کند.

سلطانی فر افزود: تصورمن این است که باید در تمام برنامه‌ها و سیاست گذاری هایمان، استراتژی تدوین شده امام راحل که مورد پیگیری مقام معظم رهبری است را با جدیت ادامه دهیم. در عرصه ورزش هم تجلی و تبلور پیروی از آرمان‌های امام خمینی (ره) به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی است. هر زمان که به تقابل مستقیم با ورزشکاران این رژیم رسیدیم آن‌ها را به رسمیت نشناختیم و از تقابل اجتناب کردیم. هر هزینه‌ای هم که لازم بوده پرداخت شده است. همانگونه که جوان‌های ما در جریان مبارزات سال ۵۷ و هشت سال دفاع مقدس نشان دادند تعیین کننده اصلی صحنه نبرد هستند امروز هم جوان‌های ورزشکارمان بازیگران اصلی صحنه هستند و از سیاست‌های نظام پیروی می‌کنند. بر خودمان واجب می‌دانیم از تمام ابزارهایمان برای مبارزه با رژیم نامشروع صهیونیستی و تقابل با این رژیم استفاده کنیم.

بیشتر بخوانیم: مراسم تجلیل از جوانمردان با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد خلف وعده وزارت ورزش پیش چشم رئیس جمهور/ سکه‌های طلای مدال آوران ورزشی آب رفت اظهارات مسئولان ورزش کشور پس از دیدار با رئیس جمهور

وزیر ورزش و جوانان درمورد الگو گرفتن سایر کشور‌های اسلامی از جمهوری اسلامی ایران در به رسمیت نشناختن رژیم اشغالگر قدس گفت: از زمان روی کار آمدن نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های ما حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین بود و با این اقدام به نهضت مقاومت جان تازه‌ای دادیم. از سال ۱۳۵۷ گروه‌ها و اندیشه‌های جدیدی شکل گرفتند و باور‌هایی که رژیم اشغالگر را به رسمیت می‌شناخت به انزوا رفتند. این باور در میان مردم مظلوم فلسطین و جوان‌های این سرزمین به وجود آمده است که باید مبارزه کنند و این رژیم غیرمشروع را از سرزمین خود خارج کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها