حمله به خزانه پارس‌جنوبی و سکوت عجیب مسئوولان

کد خبر: 824391

سکوت عجیب مسئوولان باشگاه پارس‌جنوبی و عدم جذب بازیکنان و یا حفظ بازیکنان اصلی تیم سبب شده هواداران این تیم به شدت از وضعیت موجود ابراز گلایه کرده و نگران تیم خود در فصل آینده باشند.

حمله به خزانه پارس‌جنوبی و سکوت عجیب مسئوولان

خبرگزاری فارس: علی دشتی بازیکن کنگانی تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم امروز قرار داد خود را با این باشگاه فسخ کرد.

وینگر تیم فوتبال پارس جنوبی که در فصل گذشته لیگ برتر نمایش قابل قبولی را از خود بر جای گذاشت زمزمه‌های زیادی مبنی بر جدایی از باشگاه پارس جنوبی طی روز‌های گذشته به گوش می‌رسید که امروز این اتفاق رخ داد.

گفته می‌شود این بازیکن کنگانی از اکثر باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس پیشنهاداتی را داشته است و با فسخ قرارداد با تیم‌هایی که خواهان وی هستند مذاکرات خود را آغاز می‌کند.

به گزارش فارس، در حالی که فصل نقل و انتقالات از ۲۴ خردادماه به صورت رسمی آغاز می‌شود، اما تیم پارس‌جنوبی تا به اینجا ۵ بازیکن کلیدی و اصلی خود را از دست داده و بازیکنی نیز جذب نکرده تا هواداران فوتبال‌دوست استان‌های بوشهر، فارس و هرمزگان که حامی تیم پارس جنوبی هستند بیش از گذشته نگران وضعیت تیم خود باشند.

براساس این گزارش، طی روز‌های گذشته محسن فروزان، محمد طیبی، ابراهیم صالحی و فرشاد محمدی‌مهر نیز از تیم فوتبال پارس‌جنوبی جدا شدند تا فروزان و طیبی به تراکتور سازی بپیوندند و ابراهیم صالحی و فرشاد محمدی مهر نیز فوتبال خود را در سپاهان و استقلال تهران ادامه دهند.

طبق شنیده‌ها، میثم تیموری و امید سینک نیز از جمله بازیکنانی هستند که به زودی از پارس‌جنوبی می‌روند و گفته می‌شود مقصد تیموری استقلال تهران خواهد بود.

عملکرد درخشان بازیکنان پارس جنوبی در اولین سال حضور در رقابت‌های لیگ برتر سبب شده تا بازیکنان این تیم از تیم‌های بزرگ فوتبال کشور پیشنهاد‌هایی داشته باشند و با توجه به مشکلات مالی تیم فوتبال پارس‌جنوبی، آن‌ها برای پیشرفت خود به تیم‌های بزرگ بروند.

این روز‌ها پارس‌جنوبی به خزانه‌ای برای تیم‌های بزرگ فوتبال کشورمان تبدیل شده تا در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خود را جذب کنند.

سکوت عجیب مسؤولان باشگاه و عدم جذب بازیکنان و یا حفظ بازیکنان اصلی تیم سبب شده هواداران این تیم به شدت از وضعیت موجود ابراز گلایه کرده و نگران تیم خود در فصل آینده باشند.

باید دید واکنش باشگاه پارس جنوبی جم به حواشی اطراف باشگاه و عدم جذب بازیکن و همچنین مسائل مالی چیست؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها