کی‌روش: نمی‌توانیم اهدافمان را عوض کنیم

کد خبر: 825639

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید هرچند تیمش در سخت‌ترین گروه جام جهانی ۲۰۱۸ قرار دارد، اما این باعث تغییر اهدافش نمی‌شود.

کی‌روش: نمی‌توانیم اهدافمان را عوض کنیم

خبرگزاری مهر: کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی با عنوان «سخت، اما نه غیر ممکن» به ارزیابی شرایط تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی روسیه پرداخت و صحبت‌های کارلوس کی روش و پژمان منتظری سرمربی و بازیکن تیم ملی را منعکس کرد.

AFC نوشت: «تیم ملی فوتبال ایران شاید در سخت‌ترین گروه جام جهانی باشد، اما این کارلوس کی روش و بازیکنانش را از تغییر اهدافشان متوقف نمی‌کند. ایران که برای پنجمین بار در جام جهانی حاضر می‌شود، تاکنون از مرحله گروهی جلوتر نرفته و برای همین آن‌ها می‌خواهند در روسیه بهتر باشند. ایران در آخرین رنکینگ اعلامی کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان اول خود در قاره آسیا را از دست داد، اما این جایگاهی است که ایران با نمایش خوب در جام جهانی می‌تواند آنرا پس بگیرد.

در ادامه این گزارش به نقل از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی آمده است: «این واقعیت است که گروه B. سخت‌ترین گروه جام جهانی است. با این حال ما نمی‌توانیم اهدافمان را تغییر بدهیم و یا هوادارانمان را ناامید کنیم.»

همچنین پژمان منتظری مدافع تیم ملی ایران گفت: «در جام جهانی قبلی ما بازیکنان داشتیم که تجربه بیشتری از بازی کنار هم داشتند. الان ما نفرات جوانتری در تیم ملی داریم که مصمم هستند نشان بدهند ایران می‌تواند جلوی بهترین‌ها بازی کند.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها