نقی‌زاده: توشاک مربی کارنامه‌دار و بزرگی است

کد خبر: 826336

هافبک جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: از اینکه پیراهن تراکتورسازی را بر تن خواهم کرد خوشحالم و امیدوارم جواب اعتماد مسئولان این باشگاه را بدهم.

نقی‌زاده: توشاک مربی کارنامه‌دار و بزرگی است

خبرگزاری تسنیم: علیرضا نقی‌زاده با ابراز خوشحالی از پیوستن به تراکتورسازی گفت: من چند پیشنهاد داشتم، ولی مسئله مهم این بود که با باشگاه گسترش فولاد قرارداد داشتم. وقتی بحث حضورم در تراکتورسازی مطرح و پیشنهاد رفتن به این تیم به من ارائه شد، با افتخار این پیشنهاد را پذیرفتم. بازی در تراکتورسازی احساس خوبی به من می‌دهد و از سال‌های گذشته هم دوست داشتم بازی در این تیم بزرگ را تجربه کنم. امیدوارم جواب اعتماد مسئولان تراکتورسازی را بدهم.

وی ادامه داد: من در مقطعی از فصل گذشته مصدوم بودم و شرایط مورد دلخواه من پیش نرفت. برای فصل بعد، اما انگیزه زیادی دارم تا خودم را ثابت کنم و امیدوارم که بهترین عملکرد را داشته باشم. باشگاه هم تلاش می‌کند تا تیم پرقدرتی برای فصل بعد آماده کند و اطمینان دارم که تراکتورسازی می‌تواند فصل متفاوتی را برای هوادارانش رقم بزند.

هافبک جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد انتخاب سرمربی این تیم و توافق تراکتورسازان با جان توشاک نیز اظهار داشت: باشگاه در این مدت تلاش کرد تا بهترین گزینه را انتخاب کند. توشاک مربی بزرگ و کارنامه‌داری است که سابقه مربیگری در رئال مادرید را دارد. امیدوارم که تراکتورسازی با این مربی به بهترین جایگاه برسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها