دشان در پاسخ به انتقادات: پوگبا نمی‌تواند همه کار کند!

کد خبر: 826381

سرمربی تیم ملی فرانسه، دیدیه دشان به بازیکنانش اخطار داد که نباید همه کار را روی شانه‌های پوگبا بگذارند.

دشان در پاسخ به انتقادات: پوگبا نمی‌تواند همه کار کند!

خبرگزاری مهر: دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه معتقد است انتظارات هواداران از هافبک منچستریونایتد در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیش از اندازه بالاست.

سرمربی تیم ملی فرانسه، دیدیه دشان به بازیکنانش اخطار داد که نباید همه کار را روی شانه‌های پوگبا بگذارند.

هافبک منچستریونایتد که فصل سختی را زیر نظر سرمربی پرتغالی، ژوزه مورینیو پشت سر گذاشت، اخیرا توسط هواداران فرانسوی مورد هو شدن قرار گرفت.

پوگبا در بازی‌های یورو ۲۰۱۶ یکی از ستاره‌های اصلی تیمش محسوب می‌شد، اما از زمان ترک یوونتوس هنوز نتوانسته آمادگی واقعی خود را پیدا کند.

دشان در کنفرانس روز جمعه در این باره گفت: پل پوگبا می‌تواند همه کار کند، اما نه به تنهایی. عملکرد او مقابل ایتالیا فوق العاده نبود و در این باره با هم صحبت کردیم. هیچ مشکلی وجود ندارد.

فرانسه در آخرین بازی خود پیش از شروع جام جهانی روز شنبه به مصاف آمریکا می‌رود. دشان تاکید کرده ترکیب این بازی شباهت زیادی به ترکیب بازی آغازین آن‌ها مقابل استرالیا خواهد داشت. وی در این باره افزود: ترکیب تیمی ما مقابل آمریکا به ترکیبی که در آغاز جام خواهیم داشت شبیه خواهد بود. همه برای کسب جایگاه خود می‌جنگند و انتخاب ترکیب اصلی کار بسیار سختی است. رقابت هیجان انگیزی در تیم در جریان است، اما بازیکنان به آن عادت کرده اند. رقابتی که کل گروه را در بر می‌گیرد.

دشان در آخر درباره وضعیت مدافع منچسترسیتی، بنجامین مندی گفت که این بازیکن مشکل خاصی ندارد و با اینکه هنوز ۹۰ دقیقه کامل به میدان نرفته، اما جای نگرانی وجود ندارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها