دژاگه غایب احتمالی تیم ملی مقابل مراکش

کد خبر: 828521

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان به احتمال زیاد به دلیل مصدومیت دیدار مقابل شاگردان هرور رنار را از دست خواهد داد.

دژاگه غایب احتمالی تیم ملی مقابل مراکش

باشگاه خبرنگاران جوان: جام جهانی ۲۰۱۸ درحالی از ۲۴ خرداد با دیدار تیم‌های روسیه و عربستان سعودی آغاز می‌شود که شاگردان کی روش در گروه B. بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه هستند و باید در نخستین دیدار ۲۵ خرداد مقابل شاگردان رنار قرار بگیرند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

اشکان دژاگه، کاپیتان نخست تیم ملی فوتبال کشورمان که پس از ۶-۷ ماه بدون تیم ماندن در فهرست کی روش برای حضور در جام جهانی قرار گرفت، در تمرینات اخیر تیم ملی غایب بود و حالا خبر می‌رسد این بازیکن، غایب احتمالی تیم ملی مقابل مراکش است.

دیدار شاگردان کی روش و رنار ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خردادماه ۹۷) در سن پترزبورگ برگزار خواهد شد و اگر دژاگه به دلیل مصدومیت به این دیدار نرسد، مسعود شجاعی کاپیتان نخست تیم کی روش مقابل شیر‌های اطلس (لقب تیم ملی مراکش) است.

البته با توجه به محرومیت سعید عزت اللهی، هافبک تیم ملی در بازی نخست و احتمال نرسیدن دژاگه، او دومین غایب تیم ملی است و باید دید کی روش برای این موضوع چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد. البته هنوز نرسیدن هافبک ۳۱ ساله تیم ملی به بازی با مراکش رسمی نیست و باید دید آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها