زانتی: فشار قهرمانی روی مسی بیشتر از هر زمان دیگر است

کد خبر: 829816

پس از شکست در سه فینال پشت سر هم در رقابت‌های ملی، آرژانتین برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه زیر فشار‌های زیادی قرار گرفته است.

زانتی: فشار قهرمانی روی مسی بیشتر از هر زمان دیگر است

خبرگزاری مهر: مدافع سابق تیم ملی آرژانتین و تیم فوتبال اینترمیلان معتقد است فشار‌ها برای کسب عنوان قهرمانی روی لیونل مسی از هر زمان دیگری بیشتر است.

تیم آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ به فینال رسید، اما با نتیجه یک بر صفر مقابل آلمان‌ها شکست خورد و از رسیدن به جام باز ماند.

مسی که این ماه وارد سی و یک سالگی می‌شود تمامی افتخارات باشگاهی را به دست آورده، اما در سطح ملی تنها موفق به کسب مدال طلای المپیک در سال ۲۰۰۸ شده است.

خاویر زانتی در مصاحبه با مدیاست گفت: فشار خیلی زیادی روی مسی است، اما نه فقط در این رقابت‌ها بلکه در گذشته نیز چنین چیزی وجود داشته. همه انتظارات زیادی دارند و آرژانتین می‌تواند قهرمان جام شود، اما کار خیلی سختی خواهد بود، زیرا تیم‌های دیگری نیز هستند که ترکیب خیلی خوبی دارند.

مدافع سابق تیم ملی آرژانتین ادامه داد: دو شکست پشت سر هم در فینال کوپا آمریکا و شکست در فینال جام جهانی فشار‌ها در این جام را بسیار بالا برده و رسانه‌ها هم انتظار زیادی از آرژانتین دارند. هیجان و روحیه زیادی برای بازی‌های جام جهانی در آرژانتین وجود دارد و ما امیدواریم تا پایان در این رقابت باقی بمانیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها