حاج صفی: باید از فردا به فکر بازی با اسپانیا باشیم

کد خبر: 830224

مدافع تیم ملی گفت: با بیرون رفتن شجاعی و بستن بازوبند در دیدار با مراکش مسئولیتم در زمین دوچندان شد.

حاج صفی: باید از فردا به فکر بازی با اسپانیا باشیم

خبرگزاری مهر: احسان حاج صفی پس از پیروزی یک بر صفر ایران برابر مراکش گفت: خدا را شکر که توانستیم به یک پیروزی خوب دست پیدا کنیم. پس از ۲۰ دقیقه ابتدایی که حریف کاملا بر بازی مسلط بود و می‌توانست دروازه ما را باز کند، تیم ما را خود بازیافت و توانستیم بر بازی مسلط شویم.

وی در خصوص دیدار بعدی این تیم برابر اسپانیا گفت: دیدار برابر مراکش به پایان رسید. خوشحالی ما امشب به پایان خواهد رسید و باید از فردا به فکر بازی با اسپانیا باشیم. دیدار با اسپانیا به مراتب سخت‌تر از این بازی خواهد بود و شرایط خاصی خواهد داشت.

حاج صفی تاکید کرد: از فردا باید به نکاتی که کادر فنی در خصوص این دیدار به ما متذکر خواهد شد دقت کنیم تا بتوانیم نقاط قوت و ضعف اسپانیا را شناسایی کرده و در بازی از آن استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که مردم اصفهان الان پیراهن شما را در دست گرفته و جشن و پایکوبی به راه انداخته اند، گفت: از همه مردم خونگرم اصفهان ممنونم و خوشحالم که توانسته ام دل آن‌ها را شاد کنم. امید دارم این روند در بازی‌های آینده هم ادامه داشته باشد.

بازیکن تیم ملی در خصوص پستی که در آن بازی می‌کند هم گفت: کی روش هر پستی را بخواهد در آنجا بازی می‌کنم. اگرچه در ۲۰ دقیقه ابتدایی به دلیل فشار زیاد حریف کمی دچار اشتباه شدیم، اما رفته رفته بازی را در دست گرفته و با بدشانسی موقعیت هایمان از دست رفت. ما روز‌های قبل بر روی ضربات کاشته کار کرده بودیم و توانسته بودیم از همین حربه هم به گل دست پیدا کنیم.

حاج صفی در پاسخ به این سوال که آیا با بستن بازوبند فشار مضاعفی روی شما به وجود آمده یا خیر، گفت: زمانی که مسعود از زمین خارج شد و بازوبند را بستم مسئولیتم دوچندان شد، اما خوشحالم در پایان توانستیم با همت بچه‌ها به پیروزی دست پیدا کنیم. ما با این بردی که به دست آوردیم شانس زیادی برای صعود پیدا کردیم و اگر بتوانیم در دو بازی آینده هم نتیجه خوبی کسب کنیم شانس صعود پیدا خواهیم کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها