رجب‌زاده: خداحافظی از فوتبال سخت بود

کد خبر: 831893

کاپیتان سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: خیلی سخت بود که از فوتبال خداحافظی کنم، یک فوتبالیست به فوتبال عشق دارد، عمر قهرمانی می‌تواند طولانی باشد و من این کار را انجام دادم.

رجب‌زاده: خداحافظی از فوتبال سخت بود

خبرگزاری فارس: مهدی رجب‌زاده عصر امروز در حاشیه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص خداحافظی از فوتبال اظهار داشت: زمانی که باشگاه من را از اعضای کادر فنی اعلام کرد خیلی‌ها فکر کردند که من از فوتبال خداحافظی کردم و یک پست از صفحه شخصی باشگاه بیرون آمد و اشتباه شده بود؛ آن زمان اصلاً قرار نبود من خداحافظی کنم و قرار بود به عنوان بازیکن و مربی کنار تیم باشم.

وی افزود: چند روز که از این ماجرا گذشت هم خودم فکر کردم، هم از دوستان مشورت و فکر گرفتم، در نهایت به این نتیجه رسیدم که کفش‌هایم را آویزان کنم و فوتبال را کنار بگذارم؛ در هر صورت باید یک روز از فوتبال می‌رفتم و فکر می‌کنم بهترین موقع الآن بود که شرایط خوبی داشتم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: خیلی سخت بود که از فوتبال خداحافظی کنم، یک فوتبالیست به فوتبال عشق دارد؛ عمر قهرمانی می‌تواند طولانی باشد و من این کار را انجام دادم و بازیکن‌هایی بودند که تا ۴۰ سالگی بازی کردند و هر کس با عشق بازی کند، می‌تواند این کار را انحام دهد.

وی در خصوص بازی خداحافظی گفت: در جلسه معارفه مشخص شد که سعید آذری قصد دارد تدارک یک بازی خداحافظی را ببیند، اگر بگویم انتظار این را ندارم اغراق کرده‌ام، اما دوست ندارم این بازی مشکلاتی را برای باشگاه ایجاد کند؛ ممنون هستم که می‌خواهند این بازی را تدارک ببینند و من به صورت رسمی از فوتبال خداحافظی کنم.

کاپیتان سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: امید نمازی دوست داشت من بازی کنم و اعتماد به نفس خوبی به من داد که هم بازی کنم، هم مربی باشم، اما با صحبت‌هایی که در این چند روز انجام شد تصمیمم را گرفتم و آن‌ها هم استقبال کردند.

وی با اشاره به ورود به عرصه مربی‌گری گفت: ۲۰ سال در فوتبال ایران حضور داشتم و افتخار بزرگی بود که این سال‌ها بازی کنم و در تیم‌هایی که بازی کردم موفق بودم، به خصوص در ذوب‌آهن که بیشتر عمر ورزشی‌ام در این باشگاه سپری شد؛ باید از همه مربیان و مسؤولان باشگاه‌ها که در این سال‌ها برای من زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

رجب‌زاده بیان داشت: برای من مایه فخر است که در جایی که علاقه دارم و بیشتر عمر فوتبالی‌ام را در آن بودم، به عنوان مربی کار کنم؛ دوستم هم می‌گفت: اگر در تیمی که بازی کردی، مربی شدی در فوتبال عاقبت به خیر شده‌ای، امیدوارم در عرصه مربی‌گری در پیشبرد اهداف ذوب‌آهن مؤثر باشم.

وی در مورد شرایط ذوب‌آهن اذعان کرد: مربیان که رفتند زحمت‌های خود را کشیدند و کادر جدیدی به تیم اضافه شد، مسؤولان به دنبال ایجاد شرایط خوب برای تیم بودند و امید نمازی به عنوان سرمربی انتخاب شد؛ فکر می‌کنم با بازیکنانی که حفظ شدند و بازیکنان جدیدی که جذب شدند بتوانیم خوب کار کنیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان تصریح کرد: تمام تلاش کادر فنی و بچه‌ها انجام بازی زیبا است و چه خوب که همراه با نتیجه‌گیری باشد، هیچ‌وقت نمی‌توان قول قهرمانی داد، اما امیدواریم بتوانیم مثل پارسال و حتی بهتر از فصل قبل نتیجه بگیریم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها