کرانچار: انتظارم از کرواسی صعود به نیمه نهایی است

کد خبر: 841507

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: کرواسی در دیدار مقابل روسیه برای کسب پیروزی در اولویت قرار دارد، اما فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است.

کرانچار: انتظارم از کرواسی صعود به نیمه نهایی است

خبرگزاری فارس: زلاتکو کرانچار در مورد شرایط تیم امید گفت: شرایط خوبی داریم از ۲۵ خرداد بازیکنان تمرینات خود را همراه با باشگاه‌هایشان آغاز کردند و ما با بدنسازی تمرینات آماده‌سازی بازیکنان را ادامه دادیم. کار با توپ و بازی‌های دوستانه را هم داریم. طبیعی است که در سه هفته پایانی مانده تا بازی‌های آسیایی برای بالا بردن قدرت جسمانی و شرایط تاکتیکی کارمان را دنبال می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا تیم او یکدست نیست و بازیکنان پرسپولیس و تراکتورسازی غایب هستند و در اردو نیستند، خاطرنشان کرد: در آغاز کار هستیم با توافقی که به عمل آمد با توجه به درخواست باشگاه تراکتورسازی که می‌خواستند بازیکنان‌شان در اردوی ترکیه حضور داشته باشند آن‌ها در این اردو شرکت نکردند. در اردوی بعدی همه بازیکنانی که در لیست هستند باید حضور پیدا کنند.

سرمربی اهل کرواسی تیم امید در مورد دیدار مرحله یک چهارم نهایی تیمش مقابل روسیه تصریح کرد: اگر واقع‌بین باشیم فکر می‌کنم برای پیروزی کرواسی اولویت دارد با وجود اینکه آن‌ها از حق میزبانی خود استفاده می‌کنند و هواداران زیادی روسیه در ورزشگاه خواهد داشت بازیکنان کرواسی از لحاظ فنی طبق چیزی که در بازی‌های قبلی دیدیم نسبت به روسیه شرایط بهتری دارند. انتظار من کسب پیروزی و صعود به مرحله بعد است، اما اجازه بدهید روی این مسئله تأکید کنم که فوتبال قابل پیش‌بینی است. روسیه مقابل اسپانیان نشان داد خیلی محکم فوتبال بازی می‌کند. آن‌ها بسیار دفاعی هستند این تیم می‌توانند همانند دانمارک برای کرواسی مشکل‌ساز شود، ولی کیفیت بازیکنان کرواسی مثل مودریچ، راکیتیچ، مانژوکیچ و... را باور دارم. آن‌ها راه حلی برای پشت سر گذاشتن این تله پیدا خواهند کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها