لقب جدید برای رفیعی و حرکت عجیب کاپیتان

کد خبر: 844430

تمرین عصر امروز (یکشنبه) پرسپولیس با حواشی جالبی همراه بود.

لقب جدید برای رفیعی و حرکت عجیب کاپیتان

خبرگزاری تسنیم: نخستین جلسه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت این تیم از اردوی کرواسی امروز (یکشنبه) ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* نیم ساعت قبل از شروع تمرین حدود ۵۰ هوادار مقابل در ورزشگاه حضور داشتند که پس از حضور سروش رفیعی در ورزشگاه به شدت او را تشویق کردند و با این بازیکن عکس سلفی انداختند.

* رفیعی هافبک جدید پرسپولیس که به تازگی با قراداد یک فصل ونیم دوباره به جمع سرخپوشان اضافه شده است دقایقی با ایگور مربی دروازبان خوش و بش و صحبت کرد.

* بازیکنان از ساعت ۱۷ وارد زمین شدند و زیر نظر مربیان ابتدا دقایقی دور زمین دویدند، سپس به دو گروه تقسیم شدند و فوتبال درون تیمی را در دستور کار قرار دادند.

* استقبال هوادران پرسپولیس در تمرین امروز بسیار چشمگیر بود و حدود ۲۰۰ نفر در تمرین حضور داشتند و به شدت بازیکنان و کادر فنی را تشویق کردند.

* هواداران پرسپولیس پس از حضور سروش رفیعی در زمین به شدت این بازیکن را تشویق کردند و برای حمایت از او شعار جالبی سر داده و شماره هفت پیراهن او را به علی پروین و نشان پرسپولیس نسبت دادند.

* تماشاگران حاضر در ادامه سید جلال حسینی را با شعار (سید جلال باغیرت) تشویق کردند و حسینی هم در حرکت جالب سروش رفیعی را به هواداران نشان داد و از آن‌ها در خواست کرد رفیعی را تشویق کنند.

* کریم باقری غایب تمرین امروز پرسپولیس بود.

* محسن ربیع خواه هافبک مصدوم پرسپولیس کماکان بصورت اختصاصی به تمرین پرداخت.

* پرسپولیس‌ها فردا عصر در یک دیدار دوستانه در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف تیم لیگ یکی گل گهر سیرجان خواهد رفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها