پیشنهاد عجیب جیوبا به پوتین

کد خبر: 850399

رئیس‌جمهوری روسیه طی مراسمی در کاخ کرملین از اعضای تیم ملی فوتبال کشورش با اهدای جوایز و دیپلم‌های افتخار تقدیر کرد.

پیشنهاد عجیب جیوبا به پوتین

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت کرملین، ولادیمیر پوتین در مراسم تقدیر از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال روسیه که امروز (شنبه) در سالن کاتارینای کاخ کرملین برگزار شد گفت: بار دیگر می‌خواهم تاکید کنم بازی پرتلاش و هماهنگ شما هدیه‌ای شاد کننده برای میلیون‌ها هوادار فوتبال و مردم روسیه بود. حتی آن‌هایی که از فوتبال دور بودند پای گیرند‌ه‌های تلویزیونی نشستند تا شاهد بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورشان باشند.

رئیس‌جمهوری روسیه ادامه داد: شما نمونه‌ای فوق‌العاده از تعهد و کارآیی گروهی هستید و یک مبارزه ورزشی بی‌نظیر را به نمایش گذاشتید. به لطف شما افراد بیشتری از طریق مختلف راغب ورزش می‌شوند و زندگی سالم و فعال را برای خود و خانواده‌هایشان انتخاب می‌کنند. این می‌تواند مهم‌ترین میراث ما از جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال باشد. ما همچنان شرایط لازم را برای توسعه فوتبال و به طور کلی ورزش روسیه فراهم می‌کنیم. از جمله این برنامه‌ها استفاده موثر از امکانات ورزشی است که جهت جام جهانی ۲۰۱۸ ساخته شدند.

پوتین افزود: شما ثابت کردید که می‌دانید چگونه به پیروزی رسید. بی‌صبرانه منتظر پیروزی‌ها و موفقیت‌های شما در آینده هستیم. تمام هواداران فوتبال در روسیه به شما ایمان دارند و افتخار می‌کنند.

در حاشیه این مراسم آرتم جیوبا، مهاجم تیم ملی فوتبال روسیه به ولادیمیر پوتین پیشنهاد داد از این پس به جای حضور در ورزش هاکی و پوشیدن کفش‌های این ورزش کفش‌های فوتبالی به پا کند و پابه‌توپ شود. رئیس‌جمهوری روسیه نیز در واکنش به این پیشنهاد جیوبا لبخند زد.

تیم ملی فوتبال روسیه تا مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کرد و با پذیرش شکست برابر کرواسی از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها