امیر مقاره خواننده ی پرحاشیه کیست؟

کد خبر: 1107872

امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند است .وی بعنوان پیک موتوری تا مدت ها کار می کرد اما موسیقی و توان هنری اش جدی گرفته نمی شد تا اینکه به گفته خود سر لجبازی کارش را رها کرد و بصورت جدی سمت موسیقی رفت.

امیر مقاره خواننده ی پرحاشیه کیست؟

به گزارش پایگاه خبری رصد ورزشی: امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند است که توسط شرکت آوازینو ساپورت مالی میشود. هزینه تمام آهنگ ها کنسرت های این گروه موسیقی توسط شرکت آوازینو پرداخت می شود و تاکنون میلیاردها تومان برای ساخت تک آهنگ و آلبوم های ماکان بند هزینه شده است. این خواننده جوان کارهایش برای اولین بار از سایت های ممنوع الکار شروع شد مثل رادیو جوان و سبب ممنوع الکاری وی نشد. وی بعنوان پیک موتوری تا مدت ها کار می کرد اما موسیقی و توان هنری اش جدی گرفته نمی شد تا اینکه به گفته خود سر لجبازی کارش را رها کرد و بصورت جدی سمت موسیقی رفت.

امیر مقاره پسر دی ماهی است که در سال 1374 به دنیا آمده و جزو اولین دهه هفتادی های موفق و ثروتمند به شمار می‌رود. امیر مقاره کار خود را در پیک موتوری شروع کرد اما وقتی نتوانست با زندگی عادی خو بگیرد کار خود را رها کرد و به کلاس‌های سلفژ رفت چرا که از بچگی به خوانندگی علاقه داشت و می‌خواست خواننده بزرگی شود. امیر مقاره از سال 1393 تلاش برای خواننده شدن را آغاز کرد و سعی کرد با دوست صمیمی خود رهام هادیان چندین آهنگ را منتشر کند که موفق هم شد اما این آهنگ‌ها ناشناخته ماندند و طرفداران زیادی پیدا نکردند. مقاره در کودکی شعرهای زیادی می‌نوشت و از نظر او بهترین نبودند و هنوز هم جای تلاش برای بهتر شدن داشتند در نتیجه مقاره همه چیز را رها کرد و تمام تمرکز خود را به روی خوانندگی گذاشت که در مدتی نه چندان طولانی موفق شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها