مهریه نفیسه روشن لو رفت

کد خبر: 1114560

نفیسه روشن عکس جدیدی از خودش در فضای مجازی منتشرکرده است که نظر کاربران را به خودش جلب کرده است.

مهریه نفیسه روشن لو رفت
به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: نفیسه روشن با ازدواجش با یک خلبان و جدایی جنجال برانگیزش بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت.نفیسه روشن اخیرا و بعد از سفر به کربلا خبر از ازدواج مجددش داد اما عکسی از همسر جدیدش منتشر نکرده است.نفیسه روشن در چند ماه گذشته جز هنرمندان پر حاشیه ی کشورمان بوده ، نفیسه روشن عکسی از خود با یک بره منتشر کرده که عکس العمل کاربران به عکس او بسیار جالب است.
نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون، علی رها خواننده عرصه موسیقی و خادمان حرم امام رضا (ع) مهمانان چهار سال پیش برنامه خوشا شیراز بودند.نفیسه روشن در این برنامه درباره ارادتش به حضرت رضا (ع) اظهار داشت: مهریه من به نیابت امام رضا (ع) هشت سکه بهار آزادی است و امام رضا (ع) را بسیار دوست دارم و به همین دلیل زیاد مشهد می‌روم.
نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون، علی رها خواننده عرصه موسیقی و خادمان حرم امام رضا (ع) مهمانان چهار سال پیش برنامه خوشا شیراز بودند.نفیسه روشن در این برنامه درباره ارادتش به حضرت رضا (ع) اظهار داشت: مهریه من به نیابت امام رضا (ع) هشت سکه بهار آزادی است و امام رضا (ع) را بسیار دوست دارم و به همین دلیل زیاد مشهد می‌روم.

وی درباره انتخاب کارهایش گفت: گزیده کار می‌کنم و پس از سریال اغما که در سال ۸۶ بازی کردم با بهترین کارگردان‌ها کار کردم از جمله ساختمان ۸۵ به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده، مازیار میری، کرم‌پور و بسیاری از کارگردانان توانای سینمای ایران.

وی با بیان اینکه بیشتر به‌دنبال بازی‌کردن در فضا و نقش‌های متفاوت هستم، افزود: سال گذشته دو سریال خیلی خوب از طرف تلویزیون به من پیشنهاد شد اما به دلیل شباهت به نقش‌هایی که قبلا کار کرده بودم بازی در این سریال‌ها را نپذیرفتم.

 بیشتر در تئاتر بازی می‌کنم!

نفیسه روشن با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر در تئاتر بازی می‌کنم، بیان کرد: فضای تئاتر به من دنیای تازه و جدیدی را نشان می‌دهد.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون با بیان اینکه سفیر دوقلوها در ایران هستم، گفت: کمک‌های مالی به خانواده‌های کم بضاعت، جشن دوقلوها، کمک‌های دیگر به دوقلوها از جمله کارهای انجمن دوقلوها در ایران است.

وی با گلایه از قضاوت مردم در فضای مجازی نسبت به هنرمندان افزود: من اصلا کسی را قضاوت نمی‌کنم، اما متأسفانه در فضای مجازی مردم به بدترین شکل ممکن ما را بسیار قضاوت می‌کنند.

نفیسه روشن درباره تجربه خوب سینمایی خود بیان کرد: فیلم سینمایی زیر سقف دودی و همکاری با پوران درخشنده را بسیار دوست دارم.

بیوگرافی نفیسه روشن

زمینه فعالیت نفیسه روشن: سینما، تلویزیون و تئاتر

تولد:۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱

ملیت: ایرانی

پیشه: هنرپیشه

سال‌های فعالیت: ۱۳۸۱-تاکنون

مدرک تحصیلی: کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی

نفیسه روشن (متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نفیسه روشن در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی است.

 

نفیسه روشن، فعالیت هنری اش را از سال دوم دبیرستان با ایفای نقش در تئاتر  بسوی سعادت   آغاز نمود که در این اولین تجربه، موفق به دریافت لوح تقدیر از آموزش و پرورش منطقه گردید.

  نفیسه روشن همراه با ادامه تحصیل به فعالیت هنری اش ادامه داد و پس از ورود به دانشگاه در مقطع کارشناسی و طی یک دوره کلاس بازیگری، بصورت جدی پا به عرصه تصویر گذاشت . شروع فعالیت تلویزیونی نفیسه روشن را می توان بازی در سریال  روزهای بیادماندنی  به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست.

اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در دوران تحصیلش بود، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود، دامنه فعالیتش را گسترش داد. نفیسه روشن در پائیز سال 1382 در سریال بچه های خیابان  به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند.

نفیسه روشن، پس از آن در پائیز 1383، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال روزگار غریب  را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید، وی همکاری با عیاری را یکی از ایده آل های خود می داند. بازی خوب و تجربه و آموخته هایش سبب شد تا پیشنهادات مختلفی از کارگردانان بنام تلویزیون و سینما دریافت کند.

توانائیهای حیرت آور نفیسه روشن سبب شد تا در ماه مبارک رمضان سال 1386 ، ایفای نقش پری در سریال اغماء به وی سپرده شود . اغماء از دیدگاه وی یک معجزه کاری است که علاوه بر امکان حضور در کنار اساتیدی همچون امین تارخ ، لعیا زنگنه ، ناصر ممدوح ، عبدالرضا اکبری و ... ، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید . به گفته وی : کارکردن با سیروس مقدم یکی از آرزوهای او بوده که موفقیت خود را در اغماء را نیز مدیون او می داند.

درخشش نفیسه روشن در بازی منحصر بفرد و تاثیرگذار در نقش پری تحسین منتقدان و مردم را برانگیخت و سبب تقدیر و تمجید از وی در مجامع مختلف هنری و دانشگاهی گردید. پس از اغماء پیشنهادات متعددی به وی گردید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها