پراید چند شد؟

افزایش قیمت پراید در بازار امروز

کد خبر: 1115753

بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو از افزایش به طور میانگین ۲ میلیون تومانی قیمت خودروهای پراید از آخرین روز هفته گذشته تاکنون حکایت دارد.

افزایش قیمت پراید در بازار امروز
به گزارش پایگاه خبری رستانیوز: بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو از افزایش به طور میانگین ۲ میلیون تومانی قیمت خودروهای پراید از آخرین روز هفته گذشته تاکنون حکایت دارد.

در حالی که نوسانات قیمتی در اکثر خودروهای موجود در بازار متوقف شده است اما قیمت پراید همچنان در حال پیشروی در مسیر گرانی هستند به طوری که پراید ۱۱۱ از ۱۷۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۱ این خودرو نیز از آخرین روز هفته گذشته تا امروز ۲ میلیون تومان گران شده است و ۱۶۲ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۳۲ نیز از ۱۵۰ میلیون تومان در آخرین روز هفته گذشته امروز به ۱۵۲میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۷۶ میلیون تومان قیمت خورده است.

در این بین خودروهای پژو، سمند، تیبا و دنا از آخرین روز هفته گذشته تا امروز از نوسانات قیمتی در امان بودند.

قیمت پراید صفر ۹۹ مدل۱۳۱ SE در رنج ۱۶۰ میلیون تومان اعلام شده است. بررسی نمودار تغییرات قیمتی نشان می‌دهد که این خودرو طی ۹روز گذشته ۱۱میلیون تومان  افزایش یافته است.در معاملات امروز،   قیمت پراید صفر ۱۴۰۰ مدل ۱۱۱‌ SE حوالی ۱۷۶ میلیون تومان رسید. این خودرو طی یک هفته گذشته ۵میلیون تومان افزایش قیمت را ثبت کرده است.

 

 
قیمت پراید صفر ۱۳۲ SE مدل ۹۸ به ۱۵۰ میلیون است. گفتنی است بررسی نمودار قیمتی نشان می‌دهد که این خودرو طی ۱۳روز گذشته ۱۰میلیون تومان گران شده است.
قیمت پراید وانت صفر مدل ۱۴۰۰ و ۹۹ در معاملات امروز حوالی ۱۸۴ و ۱۷۶ میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به سه روز گذشته ۳میلیون تومان افزایش یافته است.

قیمت پراید صفر SE ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ و ۹۹ به ترتیب  ۱۷۳ و ۱۶۶ میلیون تومان  اعلام شده است.

پرایدروز گذشته ایران خودرو و سایپا خبر افزایش ۱۸درصدی قیمت کارخانه‌ای محصولات خود را اعلام کردند. طبق مشاهدات اقتصادآنلاین خودروهای پراید بعد از اعلام قیمت‌های جدید با افزایش قیمت روانه بازار شده است.

در معاملات امروز، قیمت پراید صفر ۱۳۲ SE مدل ۹۸ نیز ۳میلیون بالا رفت و به ۱۵۰ میلیون است. گفتنی است بررسی نمودار قیمتی نشان می‌دهد که این خودرو طی ۱۱روز گذشته ۱۰میلیون تومان گران شده است.
قیمت پراید صفر SE ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ و ۹۹ نیز نسبت به روز گذشته یک میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.
قیمت پراید صفر ۹۹ مدل۱۳۱ SE در رنج ۱۶۰ میلیون تومان اعلام شد. بررسی نمودار تغییرات قیمتی نشان می‌دهد که این خودرو طی ۹روز گذشته ۱۱میلیون تومان گران شده است.
قیمت پراید صفر ۱۴۰۰ مدل ۱۱۱‌ SE با افزایش ۳میلیونی به حوالی ۱۷۶ میلیون تومان رسید. این خودرو طی ۴روز گذشته ۵میلیون تومان افزایش قیمت را ثبت کرده است.
قیمت پراید وانت صفر مدل ۱۴۰۰ و ۹۹ در معاملات امروز حوالی ۱۸۴ و ۱۷۶ میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به روز گذشته ۳میلیون تومان افزایش یافته است.

قیمت بازار انواع خودرو پراید (آذرماه)

 
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پراید ۱۵۱ پلاس ۱۴۰۰ صفر ۱۸۴,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۵۱ پلاس ۱۳۹۹ صفر ۱۷۶,۰۰۰,۰۰۰ 
پراید SE ۱۵۱ ۱۴۰۰ صفر ۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰ 
پراید SE ۱۵۱ ۱۳۹۹ صفر ۱۶۶,۰۰۰,۰۰۰ 
پراید ۱۳۲ SE ۱۳۹۸ صفر ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ 
پراید ۱۳۱ SE ۱۳۹۹ صفر ۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰ 
پراید ۱۱۱‌ SE ۱۳۹۹ صفر ۱۷۶,۰۰۰,۰۰۰

نوسانات قیمتی در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته به حداقل رسیده است اما در هفته جاری برخی از خودروها از جمله خودروهای گروه پراید افزایش قیمت چشمگیری را تجریه کرده اند.

با وجود آنکه نوسانات قیمتی در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته به حداقل رسیده است اما برخی از خودروهای موجود در بازار در هفته جاری افزایش قیمت های قابل توجهی را تجربه کردند که از میان آنها می توان به خودروهای گروه پراید اشاره کرد؛ پراید ۱۱۱ از ۱۶۸ میلیون تومان در اولین روز هفته جاری امروز به ۱۷۱ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۳۱ نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده است و امروز ۱۵۳ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۳۲ نیز از ۱۴۰ میلیون تومان در اولین روز هفته جاری امروز به ۱۴۲ میلیون تومان رسیده است و در این بین اما پراید های مدل ۱۵۱ از نوسانات قیمتی در این مدت در امان بوده اند.

در بین خودروهای پژو موجود در بازار نیز این افزایش قیمت ها در هفته جاری قابل مشاهده است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۴۵ میلیون تومان در نخستین روز هفته جاری امروز به ۲۵۲ میلیون تومان رسیده است که نزدیک به ۷ میلیون تومان گران شده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۲۶۰ میلیون تومان در نخستین روز هفته جاری امروز به ۲۶۴ میلیون تومان رسیده است.

پراید

در بین خودروهای تیبا اما تیبا ۲ رینگ فولادی مدل ۱۴۰۰ از اولین روز هفته جاری تاکنون یک میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۷۵ میلیون تومان قیمت خورده است و تیبا صندوقدار نیز در در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و این خودرو از ۱۵۶ میلیون تومان در نخستین روز هفته جاری امروز به ۱۵۷ میلیون تومان رسیده است.

در حال حاضر ارزان ترین مدل پراید یعنی ۱۳۱ با قیمت ۱۲۶ الی ۱۳۴ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. قیمت مدل هاچبک نیز به ۱۴۵ میلیون تومان رسیده است.

در ادامه جدیدترین قیمت پراید در بازار آورده شده است:

Nljq5LrDgqmV

 
 

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها