دریافت زوری خودرو با قیمت کارخانه!

کد خبر: 1117087

سایپا و ایران خودرو قرار است به صورت هفتگی طرح فروش اجرا کنند و همین باعث داغ شدن دوباره بحث دریافت هزینه برای ثبت نام شده است.

دریافت زوری خودرو با قیمت کارخانه!
ایران خودرو و سایپا پس از افزایش ۱۸ درصدی قیمت محصولات خود تصمیم گرفتند که طرح های فروشی را به صورت هفتگی اجرا کنند. البته این طرح های فروش می‌تواند شامل پیش فروش یا فروش فوق العاده باشد. با این وجود آمار ثبت کنندگان در این طرح ها به شدت بالاست.

به دلیل اختلاف نسبتا زیاد بین قیمت خودرو و کارخانه حجم ثبت نام ها در طرح های فروش به خصوص فروش فوق العاده به شدت افزایش یافته و در مقابل شانس برنده شدن خودرو با توجه به حجم محدود عرضه خودرو کاهش می‌یابد.

​در این میان افرادی هستند که با دریافت مبلغی کار ثبت نام برای دریافت خودرو را انجام می‌دهند. این کار عموما برای محصولات ایران خودرو و گروه بهمن و محصولاتی که بدون قرعه کشی عرضه می‌شوند صورت می‌گیرد. برخی از آگهی دهندگان اعلام می‌کنند برای ثبت نام خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی با دریافت هزینه ثبت نام صورت می‌پذیرد و احتمال موفقیت در این ثبت نام ها بالاست. لازم به ذکر است که آگهی دهندگان اعلام می‌کنند نحوه ثبت نام برای نمایندگی ها و میزان ظرفیت ها متفاوت است.

با توجه به تمام این موارد می‌توان گفت همچنان خودروسازان نتوانسته اند شرایط مناسبی بابت عرضه مستقیم محصولات خود به مردم ایجاد کنند. در کنار این مورد بحث قرعه کشی نیز باعث شده بسیاری از افراد که نیازمند خودرو هستند نتوانند به صورت مستقیم خودروی مورد نظرشان را از کارخانه خریداری کنند و در مقابل خودروها به دست دلالان می‌افتد.

ثبت-نام-خودرو۱

 
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها